اخبار فرهنگی

مهران رنجبر: اجرای مدیری روی مخاطب تأثیرگذار بوده

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,رنجبر

خندیدن در زمان اجرا جزیی از کار و جذابیت‌های بازی در «دورهمی» به شمار می‌رود.

مهران رنجبر، بازیگر تلویزیون در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به بالا رفتن ظرفیت نقدپذیری در جامعه اظهار داشت: برنامه خوب «دورهمی» و مسایلی که در آن مطرح می‌شود، باعث شده تا روحیه نقد پذیری در جامعه افزایش یابد و مردم بیشتر روی اخلاق و رفتار هایشان محتاط شوند و با مشکلات بهتر برخورد کنند. وی ادامه داد: نحوه اجرای مدیری آنقدر دلچسب است که ناخودآگاه روی مردم تاثیرات شگرفی می گذارد و در زندگی شخصیشان از آن بهره می برند.

رنجبر در خصوص بازی در این مجموعه اظهار داشت: بازی در این برنامه کار بسیار دشواری بود، بخصوص که هیچ تجربه بازی در ژانر طنز را نداشتم و می ترسیدم که در کار طنز بی نمک شوم و مخاطبان با این نوع بازی من ارتباط برقرار نکنند. بازیگر مجموعه تلویزیونی «آوای باران» گفت: همراهی های مهران مدیری و سیامک انصاری باعث شد تا خودم را پیدا کنم، خوشجالم که کار طنز در تلویزیون را با این برنامه شروع کردم و امیدوارم که نقشم برای مخاطبان قابل قبول باشد. رنجبر درخصوص سخت ترین سکانس بازی در «دورهمی» تصریح کرد: یکی از سخت ترین سکانس ها در دورهمی قسمت شعرخوانی الیکا عبدالرزاقی بود که به شدت خودمان را کنترل می کردیم نخندیم و در نهایت هم نتوانستیم و همه به خنده افتادیم.

 آن سکانس یکی از لذت بخش ترین و البته خاطره انگیز ترین اتفاقات دوران کار برایم بود. وی خاطرنشان کرد: پشت صحنه بسیار صمیمی و عالی داریم و این را به خوبی می شود از ارتباط دوستان روی صحنه درک کرد. هر پروژه ای نیازمند یک پشت صحنه خوب و صمیمی است تا بازیگران به خوبی با کار مرتبط شوند که خداروشکر ما این فضا را داریم .

 

 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا