اخبار فرهنگی

پژمان جمشیدی: هرچه بیشتر اعتراض کنند، انگیزه من بیشتر می‌شود

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,پژمان جمشیدی

هرکسی جایگاه خودش را دارد و این اعتراض‌ها نه تنها من را بی‌انگیزه نمی‌کند؛ بلکه نسبت به کارم در عرصه بازیگری با انگیزه‌تر پیش می‌روم.

باشگاه خبرنگاران؛ از ابتدای حضور پژمان جمشیدی به عنوان بازیگر جلوی دوربین و سپس روی صحنه نمایش، اعتراضات فراوانی از طرف اهالی هنر نسبت به او به وجود آمد. چنین اعتراضاتی به خصوص در مورد آن دسته از نمایش‌های صحنه‌ای که این بازیکن سابق تیم ملی فوتبال، در آن‌ها ایفای نقش می‌کرد، شدت بیشتری داشتند. آن‌ها می‌گفتند در شرایطی که خیلی از هنرجویان با استعداد، امکان ورود به عرصه حرفه‌ای را پیدا نکرده‌اند و حتی بسیاری از پیشکسوتان ما بیکار هستند، چرا پژمان جمشیدی بی هیچ مقدمه‌ای وارد حرفه بازیگری شده؟

حالا چند وقتی است، بار دیگر پژمان جمشیدی در عرصه بازیگری به خصوص بازیگری تئاتر فعال شده و این موضوع مجددا گلایه‌هایی از سوی هنرمندان را رسانه‌ای کرده، طوری که حتی نوید محمدزاده نسبت به منتقدین پژمان جمشیدی در صفحه اینستاگرامش متنی را منتشر کرد.

به همین خاطر با پژمان جمشیدی که این روزها مشغول تمرین دو اثر نمایشی است گفتگویی کردیم. البته ابتدا از مصاحبه در خصوص این موضوع امتناع می‌کرد اما در نهایت در پاسخی کوتاه اظهار داشت:  این موضع‌گیری‌ها من را در کارم با انگیزه‌تر می‌کند؛ چرا که معتقدم هنر برای همه است و هر کسی می‌تواند شانسش را در این عرصه امتحان کند. من در این سه سال چیزی نگفتم و حالا هم چیزی نمی‌گویم اما واکنش انسانی و محبت آمیز نوید محمدزاده باعث شد که بخواهم از او تشکر کنم و بگویم برای انسان های توانا و با استعداد و کوشا همیشه و همه جا موقعیت و فضا برای درخشش هست.

وی ادامه داد: کسانی مثل نوید محمدزاده به طور حتم می‌دانند که من جای کسی را نگرفتم. به هر حال هرکسی کار خودش را انجام می‌دهد و در سال هم تئاترهای زیادی ساخته می شود و کسی جای کسی را نمی‌گیرد.

جمشیدی در ادامه درباره نقشش در نمایش «یادم تو را فراموش» اظهار داشت: من نقش پسری را بازی می‌کنم که به نوعی آچار فرانسه محله خودشان بوده. البته شغل اصلی‌اش شاگرد سوپری است. نمایشنامه تقریبا کمدی است اما درام هم دارد و باقی موضوع را هم دیگر مخاطب باید بیاید و ببیند. هرچند فکر می‌کنم تماشاگر جذب داستان خواهد شد.

جمشیدی درباره همکاری‌اش با ژاله صامتی گفت: به نوع بازیگری و کارهای خانم صامتی علاقه‌مندم؛ چرا که ایشان می‌دانند دنبال چه هستند و من هم برای کارشان انرژی مضاعفی می گذارم.

وی با اشاره به تمرینات فشرده در این نمایش اظهار داشت: سه روز دورخوانی کردیم و الان یک هفته است که به میزانسن‌ها رسیدیم. البته علاوه بر تمرین برای این نمایش، در نمایشی دیگر هم به کارگردانی بنی اردلان در حال تمرین هستم و این موضوع کمی  کار من را سخت‌تر کرده است.

گفتنی است؛ نمایش «یادم تو را فراموش» به کارگردانی ژاله صامتی از ۲۰ تیر با بازیگری فاطمه گودرزی، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی و علی سنجری در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می رود.

 

 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا