اخبار فرهنگی

ژاله صامتی:«یادم تو را فراموش» اثر شیرینی از کار درمی‌آید

اخباربازیگران,اخبار هنرمندان,ژاله صامتی

ژاله صامتی از کارگردانی نمایش «یادم تو را فراموش» خبر داد و عنوان کرد این اثر نمایشی از ۹ تیرماه در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه خواهد رفت.

 به گزارش مهر،ژاله صامتی بازیگر تئاتر و سینمای ایران درباره فعالیت های اخیرش در حوزه تئاتر گفت: قرار است از ۹ تیرماه نمایشی را در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به صحنه ببرم.

وی ادامه داد: این نمایش «یادم تو را فراموش» نام دارد که توسط پوریا کاکاوند به نگارش درآمده و من علاوه بر کارگردانی در این نمایش بازی هم می کنم. این اثر نمایشی ۵ بازیگر دارد که در آینده ای نزدیک اسامی دیگر بازیگران کار نیز اعلام می شود.

بازیگر فیلم «ضد گلوله» در پایان درباره مضمون نمایش توضیح داد: نمایش اثری کمدی نیست اما از آنجا که بازیگران اثر هنرمندان شیرین و بامزه ای هستند مطمئنا نمایش نیز اثری شیرین از کار در خواهد آمد. «یادم تو را فراموش» نمایشی رئالیستی است که درباره روابط و اتفاقات اجتماعی و انسانی سخن می گوید.

ژاله صامتی که بیشتر در حوزه بازیگری فعالیت می کند سال ۹۳ با کارگردانی نمایش «برف سرخ» که در تماشاخانه مشایخی به صحنه رفت، کارگردانی در عرصه تئاتر را نیز تجربه کرد. ولی سال گذشته با نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» به کارگردانی علی احمدی و همراه با بازیگرانی چون محسن کیایى، خسرو احمدى، پژمان جمشیدى، سینا کرمى، شیوا ابراهیمى به صحنه رفت.

صامتی در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر با فیلم «آخرین بار کی سحر رو دیدی؟» به کارگردانی فرزاد موتمن حضور داشت.

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا