اخبار فرهنگی

شیوا خسرو مهر: اگر ممنوع‌ الکار هستم یک پراید بخرم، مسافر کشی کنم!

اخبارفرهنگی,اخباربازیگران,شیوا خسرو مهر

شیوا خسرو مهر بازیگر سینما و تلویزیون گفت: چندی پیش با رحمان سیفی آزاد در صدا و سیما تماس گرفتم و از او پرسیدم که آیا من ممنوع الکار هستم. او در پاسخ به من گفت نه و من به او گفتم چرا پس هیچ کس حتی با من تماس نمی گیرد. به او گفتم اگر من ممنوع الکار هستم یک پراید بخرم و با آن مسافر کشی کنم تا خرج زندگیم در بیاید.

شیوا خسرو مهر بازیگر سینما و تلویزیون گفت: این روزها مشغول یک نمایش با عنوان” اکتبر ۱۹۴۱ ” هستم و جالب است بگویم که ۱۵ ماه است که بیکارم. در واقع هیچ کس برای هیچ کاری، به من زنگ نزده است. گویا اصلا در این کشور زندگی نمی کنم.آخرین کار تصویری من مربوط به فیلم فریدون جیرانی در فروردین ماه سال گذشته و در تلویزیون تنها یک روز در سریال دور دستها بود.
 
وی افزود: چندی پیش با رحمان سیفی آزاد در صدا و سیما تماس گرفتم و از او پرسیدم که آیا من ممنوع الکار هستم. او در پاسخ به من گفت نه و من به او گفتم چرا پس هیچ کس حتی با من تماس نمی گیرد.

به او گفتم اگر من ممنوع الکار هستم یک پراید بخرم و با آن مسافر کشی کنم تا خرج زندگیم در بیاید، یا در اطراف تئاتر شهر گل فروشی کنم. اما سیفی آزاد به من گفت؛ این روزها کاری تولید نمی شود. اگر تولید شود،حتما با شما تماس می گیرند. متاسفانه مسئولان فکر می کنند تولید تنها سه سریال برای نوروز و ماه رمضان کافی است که در آن زمان هم من و امثال من نادیده گرفته می شوند.
 
خسرو مهر تصریح کرد: من فکر می کنم بود و نبودم در اینجا فرقی نمی کند؛ من اگر به طور مثال در افغانستان بودم بیشتر دیده می‌شدم. شاید به همین دلیل است که برخی از بازیگران مهاجرت می کنند. در حالی که بازیگر مانند یک رود است و باید جریان داشته باشد اما من که سابقه ۱۸ سال کار بازیگری دارم، ۱۵ ماه است که در خانه نشسته ام. با این وضعیت من باید چه کاری انجام دهم؟

شیوا خسرو مهر: اگر ممنوع‌ الکار هستم یک پراید بخرم، مسافر کشی کنم!

بازیگر”سنگ کاغذ قیچی”با اشاره به نامه فقیهه سلطانی که محتوای آن در رابطه با بیکاری ۳۰ نفر از بانوان سینما و تلویزیون بود گفت: متاسفانه من در جریان آن نامه نبودم، اما هنگامی که متوجه شدم چنین نامه ای نوشته شده به فقیهه سلطانی پیام دادم و از او خواستم اسم من را هم به آن نامه اضافه کند و بعد از آن نامه را در صفحه اینستاگرامم به اشتراک گذاشتم و به مخاطبان گفتم که من کم کار نیستم،بلکه از من دعوت به کار نمی شود.
 
این بازیگر با اشاره به ورود چهره های تازه به عرصه سینما و تلویزیون تصریح کرد: گاهی بازیگرانی وارد می شوند که هیچ استعدادی ندارند.چنین بازیگرانی یا پدرشان تهیه کننده است و یا یکی از اقوام آنها در کار تولید هستند. کسی مثل من که هیچ کدام از نزدیکانم در این پروسه نیستند، دعوت به کار نمی شود؛ اگر همسرم فیلمنامه نویس باشد به طور قطع نقشی برای من می نویسد و یا اگر کارگردان باشد، نقشی برای من کنار می گذارد و غیر ممکن است که ۱۵ ماه در خانه بنشینم. اما من این فاکتورها را ندارم به همین دلیل دعوت به کار نمی‌شوم.
 
وی گفت: سال گذشته یکی از دوستان به من زنگ زد گفت خانم خسرو مهر هنوز بچه های گروهتان را دارید؟ ما برای بازی و اسپانسرینگ، بعضی از افراد را لازم داریم. برای مثال، ما نقش هایی از ۱۰ میلیون تا ۲۰ میلیون داریم و قرار داد با دو بازیگر اصلی بسته ایم. اما اگر چهره ای باشد، سن و جنسیت او برای ما مهم نیست، ما برای او نقش می نویسیم و در قبال آن از او پول می گیریم که این مطالب برای من تعجب برانگیز بود.
 
بازیگر”مخمصه”ادامه داد: هیچ حاشیه و عکس بی حجابی ندارم. حداقل به من بگویند که دلیل این موضوع چیست تا خودم را درست کنم. اما دلیل این موضوع به من گفته نمی شود. در رابطه با ورود این چهره های جدید هم باید بگویم به نظر من همه آنها بی استعداد نیستند اما شاید از بین ۱۰ نفر ۲ نفر از آنها با استعداد باشند.
 
وی افزود: نمی دانم چرا حق عضویت خانه سینما را پرداخت می کنم؟ آیا عوامل خانه سینما نگاه می کنند که یک بازیگر در سال چند کار انجام می دهد؟ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که بگویم وقتی مشغول به کاری هستی از همان کار به یک فیلم دیگر دعوت می‌شوی اما وقتی در خانه نشسته باشی فراموش می شوی.
 
خسرو مهر گفت: یادم است یکبار به خانه سینما رفته بودم و یکی از مسئولان خانه سینما به من گفت فکر می کردم که به جم رفته باشی. نمی دانم چرا اینطور شنیدم، یکبار هم یکی از بچه ها با من تماس گرفت و گفت تبریک می گویم که ازدواج کردی، شنیده ام که با همسرت به دوبی رفته ای و در آنجا زندگی می کنی؛یکی از دیگر از دوستانم هم تماس گرفت و گفت می خواستیم برای یک سریال با تو تماس بگیریم. اما شنیدم که تو برای مسافرت به دوبی رفته ای که من در پاسخ گفتم من پول ندارم، به شهرستان بروم چه برسد که سفرهای خارجی داشته باشم. نمی دانم چرا چنین سم پاشی هایی می شود از کسانی که چنین حرفهایی را می گویند نمی گذرم.
 
بازیگر “کارناوال مرگ” خاطر نشان کرد: فکر نمی کنم وضعیت بهتر شود اما حلال نمی کنم افرادی که باعث و بانی آن هستند؛خدا از آنها نگذرد.

 

اخبار فرهنگی و هنری – میزان

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا