مدل تزئینات عقد و عروسی

تزیین خانه عروس و داماد ایرانی ۱۴۰۲ و ۲۰۲۳

تزیین سرویس بهداشتی عروس

جدیدترین مدل تزیین خانه عروس را مشاهده میکنید.

تزیین اشپزخانه عروس

تزیین خانه عروس به سبک ایرانی

چیدمان پذیرایی عروس

چیدمان جهیزیه عروس ۹۶

چیدمان خانه عروس ایرانی

مدل تزیین خانه عروس

مدل چیدمان منزل عروس

جهیزیه عروس اصفهانی

تزیین جهیزیه عروس جدید

مدل تزیین خانه عروس

تزیین جهیزیه عروس

چیدمان یخچال عروس

مدل چیدمان منزل عروس

تزیین اشپزخانه عروس

مدل چیدمان منزل عروس

تزیین جهیزیه عروس

تزیین یخچال جهیزیه عروس

تزیین جهیزیه عروس جدید

تزیین جهیزیه عروس ایرانی

مدل تزیین خانه عروس

لیست جهیزیه عروس

اتاق خواب عروس

مدل تخت عروس

خانه عروس

رسم است که موقع تعیین مهریه عروس می‌گویند «کی داده و کی گرفته»، ولی وقتی نوبت به خریدن و بردن جهیزیه می‌رسد، اوضاع کاملا فرق می‌کند یعنی جهیزیه نقد نقد است و معمولا پرخرج ترین و پر زحمت ترین بخش از تدارکات عروسی است. اصل فلسفه خرید جهیزیه کمک والدین برای آغاز زندگی مشترک است ولی مشکل اینجاست اغلب وسایلی که روزبه روز هم به لیست بلند بالای جهیزیه اضافه می شود، کارایی چندانی ندارند. این مساله به ویژه در مورد وسایل آشپزخانه نمود بیشتری داشته و بخشی از لوازم برقی آشپزخانه عروس و حتی سرویس ظرف و ظروف و انواع تابه ها و قابلمه ها تا مدت ها بدون استفاده گوشه کابینت می‌ماند و خاک میخورد. اگر در مرحله خرید جهیزیه هستید و می‌خواهید لوازم آشپزخانه تا را تهیه کنید، این راهنما را از دست ندهید.

لوازم ضروری برای آشپزخانه

فهرست چیزهایی که یک نوعروس می تواند در آشپزخانه‌اش داشته باشد، بسیار بلند بالاست. اگر می خواهید این فهرست را داشته باشید لیست کامل خرید جهیزیه را از سایت نوعروس دانلود کنید.

 

موقع خرید لوازم آشپزخانه به چه نکاتی دقت کنیم؟

قبل از اینکه خرید لوازم آشپزخانه را آغاز کنید، رنگ اتاق‌ها و آشپزخانه تان را مشخص کنید و در مورد رنگ غالب لوازم خانه تصمیم بگیرید.

این مساله به ویژه در خانه‌هایی با آشپزخانه های اپن (باز) اهمیت بیشتری دارد. از لوازم برقی بزرگ شروع کنید، سپس سراغ لوازم برق کوچک بروید و بعد ست لوازم غذاخوری و در نهایت وسایل پلاستیکی و به اصطلاح خرده ریزها را کامل کنید.

لوازم برقی آشپزخانه از نظر رنگی تنوع کمتری دارند و شما باید از میان رنگ‌های سفید و سیلور انتخاب کنید.فروشندگان معمولا رنگ سفید را پیشنهاد می‌کنند چون کمتر لک می‌شود و تمیز کردن آن ساده تر است. البته ست کردن سایر وسایل با رنگ سفید معمولا راحت تر از رنگ سیلور است. با اینحال هیچ اجباری در کار نیست و شما می توانید همه لوازم برقی آشپزخانه را به رنگ نقره‌ای تهیه کنید.

تزیین خانه عروس و داماد ایرانی ۹۶ و ۲۰۱۸

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

۱/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا