آموزش انواع غذاها

لازانیا نان تست

 

 

لازانیا نان تست

 

 

مواد لازم :

 

نان تست
به مقدار لازم
پنیر ورقه ای
به مقدار لازم
گوشت چرخ شده
۳۰۰ گرم
پیاز رنده شده
۱ عدد
گوجه فرنگی۲ عدد
فلفل دلمه سبز۱ عدد
رب گوجه فرنگی۲ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل و ادویهبه مقدار لازم
پنیر پیتزا رنده شدهبه مقدار لازم

 

 

مواد لازم برای سس بشامل:

 

آرد سفید
۲ قاشق غذاخوری
کره
۲ قاشق غذاخوری
پیاز سفید نرم شده
۱ عدد
شیر
۲ لیوان

 

طرز تهیه سس بشامل:

 

کره را در ماهیتابه ریخته روی حرارت ملایم قرار دهید سپس پیاز سفید نرم شده را به کره اضافه کرده کمی تفت دهید تا زمانیکه طلایی رنگ شود سپس آرد را به کره اضافه کرده کمی تفت داده سپس شیر را مواد اضافه کرده هم بزنید تا زمانیکه مایه نرمی حاصل شود.

 

 

طرز تهیه مایه گوشتی لازانیا:

 

پیاز را در روغن تفت داده سپس گوشت را به همراه ادویه به پیاز اضافه کرده همراه پیاز به مدت ۲۰ دقیقه تفت دهید سپس گوجه فرنگی و فلفل دلمه ریز شده را به مواد اضافه کرده هم بزنید. روی گوشت کمی آبجوش همراه رب گوجه فرنگی ریخته بگذارید به مدت ۳۰ دقیقه بپزد و آب آن تمام شود.

 

 

طرز تهیه لازانیا :

در ظرف پیرکسی کمی سس بشامل ریخته و با قاشق روی آن را صاف کرده طوریکه تمام سطح ظرف را بپوشاند سپس نانهای تست را به ترتیب کنار هم در ظرف بچینید.روی نان های تست را با پنیر ورقه ای پوشانده سپس روی پنیر را با مایه گوشتی بپوشانید.

روی گوشت را با نان های تست پوشانده سپس روی تمام سطح نان سس بشامل ریخته و روی سس بشامل پنیر رنده شده بپاشید.ظرف را به مدت نیم ساعت در فری که از قبل گرم کرده اید با حرارت ۱۸۰ درجه سانتیگراد قرار دهید تا زمانیکه روی پنیر طلایی رنگ شود.

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

در بخش آشپزی ایران بانو حتما طرز تهیه کاچی و چیدمان سفره افطار و طرز تهیه ترشی لبو و طرز تهیه ژله را بخوانید و همینطور با تزیین سالاد فصل آشنا شوید و و کیک تولد دخترانه و کیک شب یلدا را حتما ببینید

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا