اخبار فرهنگی

برندگان جوایز گرمی ۲۰۲۳ معرفی شدند

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,گرمی

مراسم اعطای جوایز پنجاه‌ و هشتمین دوره جوایز معتبر موسیقی «گرمی» در سال ۲۰۱۶ با معرفی برگزیدگان در شاخه‌های گوناگون برگزار شد.

مراسم پایانی جوایز موسیقی “گرمی” در حالی بامداد امروز در لس‌آنجلس برگزار شد که «کندریک لامار»، خواننده ۲۸ ساله آمریکایی با کسب پنج جایزه برنده بزرگ این رویداد مهم در عرصه موسیقی جهان نام گرفت.

«کندریک لامار»، خواننده سبک «هیپ‌هاپ» که با نامزدی در ۱۱ بخش، بین نامزدهای جوایز گرمی در سال ۲۰۱۶ پیشتاز بود در نهایت توانست پنج جایزه گرمی بهترین آلبوم رپ، بهترین آهنگ رپ، بهترین اجرای رپ، بهترین موزیک ویدئو، و بهترین همکاری رپ در یک آهنگ را به خانه ببرد.

اما در بخش جایزه اصلی جوایز گرمی که صرف‌نظر از سبک موسیقی به هنرمندان اعطاء می‌شود، «تیلور سوئیفت» با آلبوم «۹۸۹» موفق به کسب جایزه بهترین آلبوم سال شد و جایزه بهترین آهنگ سال نیز به «فکر کردن با صدای بلند» از «اد شیران» اعطاء شد.

در بخش بهترین آلبوم سال، «صدا + رنگ» از «آلاباما شیکس»، « To Pimp A Butterfly»از «کندریک لامار»، «مسافر» از «کریس استاپلتون» و «زیبایی در پس دیوانگی» از «ویکند» نامزد کسب جایزه بودند و در بخش بهترین آهنگ سال «دوباره می‌بینمت» از «ویز خلیفه»، «بسیار خوب» از «کندریک لامار»، «فضای خالی » از «تیلور سوئیفت» و «Girl Crush» از «لیتل بیگ تاون» دیگر نامزدها محسوب می شدند.

اما در بهش بهترین ضبط سال آهنگ «Uptown Funk» از «مارک رابسون» و «برونو مارس» با غلبه بر آهنگ‌هایی از «دی آنجلو»، «اد شیران»، «تیلور سوئیفت» و «ویکند» جایزه گرمی سال ۲۰۱۶ را به نام خود ثبت کرد.

همچنین «مگان ترینور» در رقابت با «کورنی بارنت»، «جیمز بای»، «توری کلی»، و «سم هانت» جایزه گرمی بهترین هنرمند نوظهور مهمترین جوایز موسیقی جهان را به خانه برد.

سال گذشته «سم اسمیت» خواننده انگلیسی با کسب چهار جایزه گرمی، برنده بزرگ این رویداد شد.

اخبار فرهنگی – سیمرغ

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا