زیبایی

برجسته کردن لب بدون عمل در منزل + آموزش و عکس

برجسته کردن لب

لب‌هایی نرم و برجسته می‌تواند بهترین ویژگی چهره‌ی شما باشد

 

لب‌هایی نرم و برجسته می‌تواند بهترین ویژگی چهره‌ی شما باشد. یک اسکراب خوب و پس از آن یک رُژ لب حجم‌ دهنده‌ی مطبوع تمام چیزی است که برای داشتن چهره‌ای زیبا و سالم به آن نیاز دارید. اما با وجود این که ممکن است اسکراب‌ها و حجم‌ دهنده‌هایی که در تبلیغات می‌ بینیم موثر باشند، اغلب قیمت‌هایی نامعقول دارند و با ترکیبات مشکوک و قابل تأملی ساخته می‌ شوند که ممکن است دوست نداشته باشید برای لب‌هایتان ازشان استفاده کنید. راه بهتر این است که خودتان با موادی که در آشپزخانه دارید، از جمله دارچین و انواع روغن‌، اسکراب‌ها و حجم‌دهنده‌های طبیعی درست کنید.

 

برجسته کردن لب بدون عمل در منزل

مواد لازم برای برجسته کردن لب

 

این هم چیزهایی که برای برجسته کردن لب بدون عمل نیاز دارید:
یک مسواک نرم
ظرف برای مخلوط کردن مواد
چند تکه پنبه‌ی آرایشی
روغن، برای مثال روغن زیتون، نارگیل یا آووکادو
شر یا جوش شیرین (برای اسکراب کردن)
دارچین
روغن برگ دارچین (اختیاری)

 

برجسته کردن لب

دارچین جریان خون را در لب‌هایتان تحریک می‌کند

 

چرا دارچین: دارچین جریان خون را در لب‌هایتان تحریک می‌کند که باعث تورمی خفیف، قرمزی و سوزش و خارش می‌شود. این موضوع لب‌های شما را برای چند ساعت برجسته می‌کند. روش بی‌خطریست، اما نباید در استفاده ازش زیاده روی کنید.

اسکراب لب: یک قاشق چای‌خوری روغن را با شکر یا جوش شیرین مخلوط کنید. مقداری از مخلوط را با مسواک تان بردارید و به آرامی روی لب‌هایتان بکشید تا سلول‌های مرده برداشته شوند. سپس اسکراب را با یک تکه پنبه‌ی نمناک پاک کنید.

 

برجسته کردن لب بدون عمل در منزل

حجم‌ دهنده‌ لب

 

حجم‌ دهنده‌ لب: یک قاشق چای‌خوری روغن را با دارچین آن قدر مخلوط کنید تا خمیری شود. آن را با دست روی لب‌هایتان بزنید و تا زمانی که احساس سوزش و خارش کردید ماساژ دهید. حداکثر ده دقیقه صبر کنید سپس با پنبه خمیر را آرام از روی لب‌هایتان پاک کنید. از این روش با نرم‌کننده لب مورد علاقه‌تان استفاده کنید.

 

برجسته کردن لب

حجم‌ دهنده‌ی براق لب

 

حجم‌ دهنده‌ی براق لب: اگر دوست دارید از برق لبِ حجم‌دهنده استفاده کنید، مقدار کمی برق لب روی دستتان بریزید ویک قطره روغن برگ دارچین به آن اضافه کنید. این ترکیب دقیقاً همان تأثیر را دارد!

 

منبع: ایران مطلب

 

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا