canاخبار فرهنگی

مهدی پاکدل از رقابت سریال کیمیا با شبکه های ماهواره ای گفت!

 

اخبار,اخبار فرهنگی,مهدی پاکدل

مهدی پاکدل در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون «کیمیا» توانسته رقیب سریال‌های طولانی مدت شبکه‌های ماهواره‌ای باشد، گفت: به هر حال این اولین تجربه بود

اظهار نظر مهدی پاکدل درباره “کیمیا”
مهدی پاکدل اظهار کرد: اگر مسؤولان و تصمیم‌گیران صداوسیما کمی دقت داشته باشند، می‌توانند از طریق بررسی آمار و واکنش‌های مردم پس از نمایش سریال «کیمیا»، در تجربه‌های بعدی اشتباهاتی که در این سریال افتاده است را دیگر تکرار نکنند.

این بازیگر که این روزها در سریال «کیمیا» ایفای نقش می‌کند، در گفت‌وگویی، درباره‌ی تجربه خود از کار در یک مجموعه تلویزیونی بلندمدت، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امروز دیگر در تمام دنیا سریال‌های بلندمدت می‌سازند که مخاطب بیشتر درگیر شود و سینما هم کارکرد خودش را در حوزه رسانه از دست داده است، سریال «کیمیا» توانسته یک تجربه در حوزه رسانه باشد.

اخبار,اخبار فرهنگی,مهدی پاکدل

 این هنرمند در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون «کیمیا» توانسته رقیب سریال‌های طولانی مدت شبکه‌های ماهواره‌ای باشد، گفت: به هر حال این اولین تجربه بود که طبیعتاً آزمون و خطاهای خودش را داشت و نمی‌شود گفت که ۱۰۰ درصد موفقیت‌آمیز بوده است.

او همچنین بیان کرد: با توجه به میزان بودجه و زمانی که صرف ساخت سریال «کیمیا» شد، به نظرم این سریال حتی بیشتر از انتظاری که وجود داشت، جواب داده است.

پاکدل درباره حضور دوباره در مجموعه‌های بلند مدت تلویزیونی گفت: قطعاً اگر سریال خوبی باشد و متن خوبی مثل «کیمیا» داشته باشد، قبول می‌کنم.

اخبار فر هنگی – ایسنا

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا