مد و لباس

شلوار جین هایی مناسب بوت و نیم بوت

شلوار جین‌هایی که طراحان برای زمستان ۹۴ به شما پیشنهاد می کنند.

شلوار جین یکی از محبوب‌ترین بخش پوشاک و شاید بتوان گفت بخش همیشگی پوشاک بانوان و آقایان است. برای ایجاد تنوع و رسمیت بخشیدن به این لباس، دانستن اطلاعات مفید ضروری است. در این گزارش ما به بیان نکاتی از جمله رنگ، مدل و سایر پارامترهای مورد توجه طراحان برای طراحی شلوار جین در زمستان امسال می‌پردازیم و گستره‌ای از تنوع را که توسط طراحان صاحب نام معرفی شده‌اند به شما نشان می‌دهیم.

نوشته های مشابه

جین پاچه گشاد

شلوار جین مناسب نیم بوت,مدل شلوار جین زمستان 94

شلوار پاچه‌گشاد هم، امسال مورد توجه طراحان مد است

شلوار پاچه‌گشاد هم، امسال مورد توجه طراحان مد است و از قلم نیفتاده. گرچه این مدل به اندازه دیگر مدل‌های زمستان امسال مثل شلوار تا خورده محبوبیت ندارد اما در لیست طرح‌های  زمستان دیده می‌شود و به درد خانم‌هایی می‌خورد که نیم‌بوت می‌پوشند.

جین چسبان

مدل شلوارهای جین,شلوار جین زمستان 94

اگر در فصل زمستان بوت بلند می پوشید باید سراغ این مدل بروید

شلوار تنگ یا همان لوله تفنگی امسال هم قله‌های دنیای مد را فتح کرده است. این مدل بیشتر مناسب بانوانی است که از تناسب اندام و پاهای کشیده برخوردار هستند. اگر تمایل دارید در فصل زمستان بوت بلند بپوشید باید سراغ این مدل بروید.

جین کلاسیک

انواع شلوار جین زنانه, طراحی شلوارهای جین

بسیاری از طراحان دنیای جین، شلوار جین کلاسیک را بهترین مدل آن می دانند

بسیاری از طراحان دنیای جین، شلوار جین کلاسیک را بهترین مدل آن می‌دانند. طبق نظر آنها این مدل شلوار را می‌توان هنگام پیاده روی، سر کار و حتی در مراسم‌ و جشن‌ها پوشید. شلوار جین کلاسیک تقریبا به تمام خانم‌ها با هر سن و سلیقه‌ای تعلق دارد و به همین دلیل باعث شده تا این مدل، در هر فصلی و هر مدی، خط اول تولید شلوار جین باشد.

جین فانتزی

انواع شلوار جین,انتخاب شلوار جین زمستان

عناصر تزئینی بیشتر مناسب لباس‌های رسمی است و به درد ‌مهمانی می خورد

در پایان به آخرین مدل مورد توجه طراحان امسال می‌پردازیم. سنگ‌های رنگی، منجوق‌های رنگارنگ، پولک، دکمه‌های هم رنگ شلوار و گلدوزی می‌تواند شلوار جین شما را زینت بخشد و تیپ شما را از یکنواختی نجات دهد. عناصر تزئینی بیشتر مناسب لباس‌های رسمی است و به درد ‌مهمانی می‌خورد.

جین تا خورده

مدل شلوار جین زمستان 94, شیک ترین شلوارهای جین

بعد از خرید شلوار احتیاجی به کوتاه کردن آن ندارید، دمپای آن را برگردانید

از میان سبک‌های قدیمی و فراموش شده، جین با لبه برگردان دوباره توجه طراحان مد را جلب کرده است. این مدل شلوارها برش آزادی دارند، انگار که یک سایز بزرگ‌تر خریده باشید. چنین مدلی این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا شلوار همسر یا برادر خود را به کمک یک تای کوچک یا بزرگ استفاده کنید. البته نباید فراموش کنید اگر کمر شلوار برای شما گشاد است، باید آن را همراه یک کمربند استفاده کنید. همچنین اگر هنگام خرید، شلواری انتخاب می‌کنید که قدش بلند است، می‌توانید بدون مراجعه به خیاط، آن را به اندازه قد و قامت خود در بیاورید.

جین رنگی

شلوار جین زمستان 94,شلوار جین مناسب نیم بوت

از رنگ های متفاوت برای انتخاب شلوار جین استفاده کنید

برای روزهای پیش رو، دیگر آبی کلاسیک، رنگ محبوب و رایج شلوار جین برای خانم‌ها نیست. کافی است به فروشگاه‌های لباس فروشی سر بزنید تا با رنگ‌های متنوع شلوارها رو به رو شوید و مطابق سلیقه و نیاز خود دست به انتخاب بزنید. برندهای صاحب سبک در دنیای جین مانند لیوایز، در مد زمستان امسال، شلوارهایی با رنگ مشکی، سفید، بژ، یشمی و … طراحی و روانه دنیای پوشاک کرده‌اند.

جین پاره

شلوار جین زنانه, انواع شلوار جین زنانه

این روزها شلوار پاره همراه ساییدگی بسیار محبوب است

شلوار جین با تکه‌های پاره و وصله‌دار یکی از مدل‌های فانتزی به حساب می‌آید. این سبک خاص مخصوص خانم‌هایی است که دوست دارند تیپ‌های فشن را تجربه کنند و به تیپ اسپرت علاقه‌مند هستند. این مدل یکی از جدیدترین و منحصر به فردترین سبک‌های زمستان امسال است. این روزها شلوار پاره همراه ساییدگی بسیار محبوب است؛ پس اگر شلواری دارید که از روی بدشانسی پاره شده است، نگران نباشید! خوشبختانه مد این روزها به شما شجاعت می‌بخشد و امکان استفاده از دورریختنی‌ها را برای شما فراهم می‌کند. 

 

منبع : مجله زندگی ایده آل / bartarinha.ir

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا