عجیب و دیدنی و خواندنی

با انداختن سکه درون این دستگاه، صاحب اتومبیل شوید! + تصاویر

بلافاصله پس از انداختن سکه، اتومبیل موردنظر به‌صورت خودکار و به کمک آسانسور پایین می‌آید و خریدار می‌تواند آن را با خود به خانه ببرد.

تصور کنید خرید ماشین به‌سادگی خرید یک بطری نوشابه شود. نمایشگاه «کاروانا» (Carvana) این رؤیا را به واقعیت تبدیل کرده است. این شرکت هفته گذشته در ناشویل، نمایشگاه بسیار بزرگ و جدیدی را برپا کرد که به خریداران اجازه می‌دهد به‌سادگی انتخاب یک دسر، اتومبیل موردعلاقه خود را انتخاب کنند و به‌صورت کاملاً آنلاین خودروی موردپسندشان را بخرند.

این نمایشگاه ۵ طبقه‌ی شیشه‌ای رؤیایی، گنجایش نگهداری از ۲۰ اتومبیل را دارد و درواقع اولین جایگاه دادوستد سکه‌ای و کاملاً خودکار خودرو در جهان است. بله! درست شنیدید. این مرکز با سکه کار می‌کند؛ اما درواقع مشتری‌ها باید در ابتدا به سایت «کاروانا» مراجعه، ماشین را انتخاب و خریداری کنند. سپس به این برج شیشه‌ای بروند و اتاقکی را که نام آن‌ها روی آن قرار دارد، پیدا کنند. در پایان تنها با انداختن یک سکه مخصوص درون دستگاه روند خرید را تکمیل کنند. بلافاصله پس از انداختن سکه، اتومبیل موردنظر به‌صورت خودکار و به کمک آسانسور پایین می‌آید و خریدار می‌تواند آن را با خود به خانه ببرد.

 

اخبار,اخبار گوناگون,خرید خودرو

 

اخبار,اخبار گوناگون,خرید خودرو

 

اخبار گوناگون – باشگاه خبرنگاران

 

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا