اخبار فرهنگی

مادر رامبد جوان: رامبد از کودکی به دنبال خنداندن مردم بود / من عاشق «جناب خان» هستم

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مادر جوان از روزهایی می‌گوید که رامبد از همان کودکی در پی خنداندن مردم بود تا به امروز که «خندوانه» شکل گرفت.

هما فانی جوادی مادر رامبد جوان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، از روزهای کودکی و طرحی گفت که سال‌ها رامبد جوان در ذهن خود او را بزرگ کرده است و تا به امروز که همگان شاهد خنده‌های از ته دل رامبد و شادی مردم کشور عزیزمان هستند.

*رامبد جوان را در یک جمله تعریف کنید؟
رامبد! یک انسان فعال و مثبت است و واقعا کارهایش تا به امروز خلاف این تعریف را نشان نداده است.

*رامبد در کودکی هم مثل این روزها پرجنب‌و جوش و فعال بود؟
در کودکی شیطون بود ، اما شر و مردم آزار نبود. حتی از همان کودکی حالت طنازی و خنداندن بقیه را در سر داشت و تمام شیطنت‌هایش در راستای شادی و خوشحال کردن مردم و دوستانش بود.

*خاطره‌ای از کودکی رامبد در ذهن دارید؟
در حال حاضر و به عینه خاطره‌ای در ذهن ندارم، البته تمام لحظات با رامبد بودن در کودکی خاطره است ولی رامبد جوان از همان بچگی اش در پی خنداندن دیگران بود و خوب به یاد دارم از همان کودکی آنقدر با خواهرش بازی می‌کرد و کلنجار می‌رفت تا او را بخنداند، اما دخترم کلافه می‌شد و رامبد همیشه در جواب به ما و او می‌گفت: من فقط می‌خواهم او را شاد کنم و بازی کنم، قصد اذیت او را ندارم. بچه بود و عقلش نمی‌رسید چگونه مردم و دوستانش را بخنداند.

*از خندوانه بگید؟ کدام قسمت این برنامه را بیشتر دوست داشتید؟
بدون استثنا هر شب «خندوانه» را نگاه می‌کنم و حتی اگر شب پیش به دیدن او رفتم به حتم فردا صبح در اولین بازپخش «خندوانه» را می‌بینم.

*کدام سری از برنامه‌ »خندوانه» را بیشتر دوست داشتید؟
سری دوم را بیشتر می‌پسندم و دوست دارم، البته فصل اول هم خیلی خوب بود ، از این جهت که توانست شروع متفاوتی داشته باشد و کار جدیدی را در رسانه آغاز کند.

*نظرتان راجع به بازخوردهای مردم درباره سری اول «خندوانه» چیست؟
شروع متفاوت و جالبی را در رسانه داشت ا، ز این حیث که برنامه‌ای ساخت که دور از انتظار رسانه‌ ملی بود و گام به گام مخاطب خود را پیدا کرد و همراه این برنامه هم‌پای او شدند.

*نقطه قوت و منفی «خندوانه» در چیست؟
به جد می‌گویم که تمام بخش‌ها از استنداپ کمدی‌ها، خنداننده و حضور جناب‌خان به جای مناسب خودشان نقطه مثبت و اوج «خندوانه» است و هر کدام از این مولفه‌ها کار جدیدی را در رسانه نشان داده است.

*تا به امروز شده بخش و یا قسمتی از برنامه «خندوانه» را دوست نداشته باشید؟
شاید از افرادی که در «خندوانه» معرفی می‌شوند و یا از بخش‌هایی در «خندوانه» خوشم نیاید، اما این دلیل بر بعد منفی این برنامه نیست  و باید نگاه و نظرات عامه مردم را در نظر بگیریم همین که مخاطبان دوستش دارند و خوشحال هستند بهترین گزینه در «خندوانه» است.

*دوست داشتید یک شب مهمان «خندوانه» باشید؟
نه! به هیچ وجه. برای من همین بس است که از تلویزیون برنامه را تماشا می‌کنم و لذت می‌برم، البته در زمانی که رامبد فیلم بازی می‌کرد، سر تصویر‌برداری‌هایش می‌رفتم و بازی‌هایش را نگاه می‌کردم، اما دیگر الان لزومی نمی‌بینیم که حتی به عنوان مهمان در برنامه‌اش حضور داشته باشم.

*حتی اگر پسرتان شما و همسرتان را دعوت کند، بازهم نمی‌روید؟
تا به امروز اصلاً به این موضوع فکر نکرده بودم و اگر زمانی هم رامبد دعوتم کند که به عنوان مهمان و مصاحبه شونده بروم، این کار را انجام نمی‌دهم.

*از بین قسمت‌ها و مهمان‌هایی که در «خندوانه» حضور داشتند، کدام بیشتر به دل شما نشست؟
مجموع برنامه‌های «خندوانه» و مهمانانش خوب بود، اما قسمتی که بچه‌های «سندروم دان» را به برنامه دعوت کردند، بسیار به دلم نشست و دوست داشتم، حتی با برنامه و خنده‌های بچه‌ها گریه کردم و در پایان برنامه به رامبد پیام دادم و دعایش کردم، جدای از من که مادرش هستم، دعای بسیاری از مردم پشت سر رامبد است.

*و اما «خندوانه» و حضور «جناب خان»؟
من عاشق «جناب خان» هستم و به شدت دوستش دارم، در زمان‌هایی که رامبد «جناب خان» را می‌بوسد، واقعاً از ته دل می‌بوسیدش، «جناب خان» با آن لهجه جنوبی و بداهه‌گویی‌های به جایش، فوق‌العاده است، شبهایی که «جناب‌خان» اجرا دارد به وجد می‌آیم و از قبل هیجان‌زده و مشتاقم تا برنامه پخش شود.

*شده شما مهمانی به «خندوانه» معرفی کنید؟
در بین تماشاچی ها و  در طول برنامه نه، اما یکی دونفر را برای آخرین برنامه «خندوانه» به رامبد معرفی کردم که با توجه به تصمیمات رامبد و عوامل مشخص می‌شود در «خندوانه» حضور داشته باشند یا نه!

*از کارها و مهمان‌ها در خانه با شما و پدرش صحبت می‌کند؟
شما خبرنگاران بهتر می‌دانید که رامبد چقدر گرفتار است، گاهی اگر بشود تلفنی و یا پیامکی با هم در ارتباط هستیم، حتی در بسیاری از موارد هم نمی‌تواند جواب تلفن بدهد، اما اگر زمان کوچکی را پیدا کند به ما سر می‌زند و با هم در خصوص مهمان‌ها، چنیش برنامه و حتی اتفاقات جدید صحبت می‌کنیم.

*خندوانه یعنی؟
یعنی شادی، عشق، برنامه‌ای که چراغ ذهن همه را روشن کرد و شاد بودن، شاد زیستن و خوب زندگی کردن را به همه یاد‌آوری کرد.

*حس شما از اینکه «خندوانه» در این فصل تمام می‌شود؟
از اینکه می‌بینم، یک امشب و فردا شب تنها پخش «خندوانه» است. دلم می‌گیرد، اما منتظر سری جدید و سوم می‌مانم.

*حرف شما برای رامبد جوان کارگردان و مجری برنامه «خندوانه»؟
برای من که مادر رامبد جوان هستم، اتفاق خیلی خوب و خوشحال کننده ای است که می‌بینم با این زحمت و مشقت کار می‌کند و تمام ایده‌هایش به نتیجه نشسته است و دعای مردم را پشت سر خود دارد، این موضوع خیلی ذوق زده و خوشحالم می‌کند.

نوش جان هر کسی که در کارهایش موفق است و همچنین رامبد که در کارش موفق شده، این موفقیت و نتیجه مثبت ، حاصل بی‌خوابی‌ها دوندگی‌های بی‌وقفه رامبد و عوامل حرفه‌ای گروه «خندوانه» است که از تمام این عزیزان تشکر می‌کنم و می‌گویم نوش جانتان این موفقیت.

 

مادر رامبد جوان: رامبد از کودکی به دنبال خنداندن مردم بود

اخبار فرهنگی – باشگاه خبرنگاران

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

۲/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا