can1اخبار فرهنگی

هزینه سرسام آور کلاس های هدیه تهرانی!

 

اخبار,اخبار فرهنگی,هدیه تهرانی

افراد نزدیک به تهران می گویند که این باشگاه در یکی از طبقات منزل شخصی خود تهرانی راه اندازی شده است و خود او این باشگاه را تجهیز کرده است.

چرا کلاس این هنرپیشه گران است؟
هدیه تهرانی چند سالی است که درگیر ووشو شده. علیرضا خسروی رییس کمیته تایچی چوان او را به عنوان نایب رییس امور زنان این رشته ورزشی معرفی کرد. مدتی هم صحبت از این بود که تهرانی کارت مربیگری هم گرفته و قرار است آموزش هم بدهد.

حالا هم که صحبت از باشگاه رزمی است که او به راه انداخته است. یک گزاری آمده مبنی بر اینکه این باشگاه در یکی از مناطق خوش آب و هواست و بیشتر شبیه یک خانه ویلایی تر و تمیز است تا یک باشگاه ورزشی.

افراد نزدیک به تهران می گویند که این باشگاه در یکی از طبقات منزل شخصی خود تهرانی راه اندازی شده است و خود او این باشگاه را تجهیز کرده است.

نکته اصلی این گزارش قیمت های کلاس های تهرانی است. ۱۲ جلسه در یک ماه، رقمی حدود ۴۵۰ هزار تومان برای شاگردان او هزینه دارد.

تصور اول این است که کلاس های او خصوصی برگزار می شود اما در این گزارش آمده است که کلاس ها ۱۰ نفره است.

قیمت کلاس های رزمی در ایران خیلی بالا نیست. چه تکواندو و کاراته و چه کلاس های ووشو قیمت مشخصی دارند.

شاید از شمال تا جنوب تهران با توجه به مالیات هایی که باشگاه ها می دهند، این قیمت ها تا حدودی متفاوت باشند اما اختلاف خیلی فاحش نیست.

یکی از مربیان حاضر در فدراسیون ووشو که حاضر نیست اسمی از او برده شود، می گوید: «نرخ کلاس ها از ۳۰ هزار تومان شروع می شود و در نهایت به ۷۰ هزار تومان می رسد.»

ولی چرا کلاس این هنرپیشه اینقدر گران است؟ دلیل مشخص است: «پول اسمش را می گیرد.

کلاس ها اگر خصوصی باشند قیمت بالا می رود یا اینکه مربی و ورزشکار توافق کنند ورزشکار از یک مقطع مشخصی به یک مقطع دیگری برسد، قیمت توافقی است و مربی حتی ۱۰۰ هزار تومان هم می تواند بگیرد.»

ورزشی ها باید از قیمت های بالای باشگاه تهرانی شاکی باشند اما این مربی خیلی منتقد او نیست.

تنها دلیل این است که تهرانی برای یاد گرفتن ووشو تا چین هم رفته: «تهرانی یک مدت طولانی در چین بود. هم ووشو و سبک هایش را یاد گرفت و هم زبان چینی را. او برای این کار زحمت کشیده.»

بعید نیست روزهای آینده خبر برسد که تهرانی در کنار ووشو، زبان چینی هم آموزش می دهد.

اخبار فرهنگی – سیمرغ

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا