موفقیت

اعطای نمایندگی، یک کسب و کار هوشمندانه و منحصر به فرد

نمایندگی,اخذ نمایندگی,دریافت نمایندگی

اعطای نمایندگی از جامع ترین مراکز خدماتی و فروشگاهی کشور

 

اعطای نمایندگی، یک کسب و کار هوشمندانه و منحصر به فرد

تحلیل یک کسب و کار هوشمندانه، اعطای نمایندگی یکی از جامع ترین مراکز خدماتی و فروشگاهی کشور

امروزه اکثر خبر ها و نگاه ها به سمت کسب و کارهای غربی و خارجی است و کم ندیدیم و نشنیدیم اخباری را که در مورد برند هایی مانند آمازون، eBay، سونی، هیوندای، پاناسونیک و … است که نگاه ها را از برند ها و کسب و کار های نوپا و حتی کهنه کار ایرانی نیز دور میکند. این بار تصمیم گرفتیم تا برخلاف سایر اخبار منتشره به کمک آن دسته از کسانی بشتابیم که در انتخاب و راه اندازی یک کسب و کار مناسب و در عین حال ماندگار مردد اند.

راه اندازی هر کسب و کار به سه منبع اساسی احتیاج دارد که از آن تحت عنوان مثلث کسب و کار یاد می شود، ” منبع مالی” ” منابع انسانی” و ” منبع ایده و یا فرصتی سودآور” که پیش نیاز های راه اندازی یک کسب و کار مستقل هستند.

کسب و کاری هوشمندانه به نظر میرسد که با حداقل منابع مالی، استفاده ی بهینه از منابع انسانی از فرصتی سود آور و ترجیحا انحصاری بهره ببرد.

یکی از کسب و کار های پرسود و موفق بر اساس تحقیقات بازار که اخیرا نیز با استقبالی بیش از پیش مواجه شده ، مراکز جامع فروشگاهی و خدماتی و به اصطلاح هایپر مارکت ها هستند.

هر چند بررسی ها نشان میدهد راه اندازی هایپر مارکت بدلیل سختی در فراهم سازی امکانات مورد نیاز  و هزینه ی اولیه ی بالایی که دارد برای عموم اغلب در حد یک رویا باقی مانده است اما این امکان نیز وجود دارد که بتوان با راهکار های علمی و اصولی و ترکیب  خلاقیت با فناوریهای روز، با هزینه های معقول تر و آسان تر از آنچه که به نظر میرسد،  این مراکز عظیم و فروشگاهی و خدماتی را ایجاد کرد.

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

۱.۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا