اخبار فرهنگی

پژمان جمشیدی با آزاده صمدی و بهنوش بختیاری همبازی شد!

اخبار,اخبار فرهنگی,پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی برای بازی در یکی از نقش های اصلی “پنجاه کیلو آلبالو”  با سازندگان این فیلم به توافق رسید.

پیش از این ساعد سـهیلی و آزاده صمدی هم برای بــازی در نقش های اصلی فیلم تــازه مانی حقیقی انتخاب شــده بودند و پس از انتخاب پژمان جمشــیدی قرار است یک بازیگر زن هم بــه جمع چهار بازیگر اصلــی فیلم اضافه شود
ویشکا آسایش، امید روحانی، افسانه بایگان، علی صادقی، فرهاد آییش، بهنوش بختیاری، سیامک انصاری و سروش صحت دیگر بازیگران این فیلم هستند.

پژمان جمشیدی درباره بازی در “پنجاه کیلو آلبالو” گفت: این فیلم فیلمنامه جذابی دارد که چند ســال قبل توسط آقای حقیقی و توحیدی نوشته شــده و به خوبی به روز شــده است. همچنین خیلی دوست داشــتم با مانی حقیقی کار کنم.
وی ادامه داد: من سالهاست حتی قبل از اینکه در ســریال “پژمان” بازی کنــم، آقای محمد شایســته را میشــناختم و حتی کلیپی که با مهرداد میناوند و نیما نکیسا درباره جام جهانی منتشر کردیم در دفتر آقای شایسته ضبط شده بود.

جمشیدی افزود: چندی قبل محمد شایسته برای حضور در “شام ایرانی” از من دعوت کردند که من قبول نکردم و فکر کردم که از من دلگیرند؛ اما برای بازی در “پنجاه کیلو آلبالو” با من تماس گرفتند و خوشحالم در این پروژه حضور دارم. “پنجاه کیلو آلبالو” یک کمدی جذاب اســت که نگاه دقیقی به مسایٔل اجتماعی دارد و فکر میکنم از کارهای موفق سال آینده باشد.
اخبار فرهنگی – سینما

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا