دکوراسیون

فضای داخلی ساختمان با نورهای مخفی خیره کننده

اهمیت نور پردازی ها در طراحی دکوراسیون فضاهای داخلی خانه بر هیچ کس پوشیده نیست. نورپردازی ها کمک می کنند تا دکوراسیون داخلی فضاها زیباتر به نظر بیاید. به کمک نورپردازی ها می شود فضا را رمانتیک تر و زیباتر جلوه داد حتی با انتخاب نورپردازی درست و مناسب برای دکوراسیون منزل ، روزهای تاریک و دلگیر به روزهایی روشن و فرح بخش تبدیل می شوند. در این مطلب می خواهیم نورپردازی های مخفی را مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم استفاده از این نورهای مخفی در چه قسمت هایی از خانه آن را خیره کننده و منحصر به فرد تر جلوه می دهد. پس این مطلب را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

 

دکوراسیون نورپردازی داخلی خانه,نورپردازی فضاهای داخلی خانه

بهترین و تاثیر گذارترین نقطه برای جلوه گری نورپردازی های زیر شلف ها است

زیر شلف ها بهترین نقطه برای نورهای مخفی
در خانه تان شلف های زیبا دارید، پس بهترین و تاثیر گذارترین نقطه برای جلوه گری نورپردازی های مخفی را پیدا کرده اید، زیر هر طبقه از شلف ها را نورپردازی کنید و شب هنگام از دیدن وسایل دکوری تان که به طرز زیبا و منحصر به فردی نمایش داده می شوند لذت ببرید.

 

نورپردازی مخفی خانه,نورپردازی مخفی فضای داخلی

با نورپردازی کانتر آشپزخانه ها فضایی شاعرانه و صمیمی مهیا کنید


کانتر آشپزخانه پذیرای نورهای مخفی
صرف یک شام  عاشقانه در فضایی رومانتیک فقط با نورپردازی ملایم فضا امکان پذیر است. پس سریع دست به کار شوید و نور های مخفی که خیره کنندگی کمتری نسبت به منبع های نوری مثل چراغ ها و لوستر ها دارند را مهمان سالن غذاخوری یا کانتر آشپزخانه تان کنید و فضایی شاعرانه و صمیمی را برای صرف یک شام دونفره خوب را مهیا کنید. 

 

ایده های نورپردازی داخلی خانه, نورپردازی راه پله های خانه

استفاده از نورهای مخفی در سرویس های بهداشتی از راه های تغییر چهره این فضاها است

حمام ها و سرویس های بهداشتی
استفاده از نورهای مخفی در حمام ها و سرویس های بهداشتی هم یکی از راه حل های تغییر چهره این فضاها است. معمولا  این نور مخفی ها را در محل اتصال سقف و دیوار استفاده می کنند به صورتی که دور تا دور دیوار ها را این نور های مخفی می پوشاند.

 

نورپردازی کانتر آشپزخانه ها,نورپردازی سرویس بهداشتی

نورپردازی مخفی را می توان پشت آینه ها یا دیگر وسایل و تجهیزات سرویس بهداشتی استفاده کرد

نور مخفی هایی در پشت تجهیزات سرویس های بهداشتی
نور مخفی هایی که در سرویس های بهداشتی استفاده می شوند لزوما فقط نباید در سقف یا کف مورد استفاده قرار بگیرند، از آن ها می توان برای پشت آینه ها یا دیگر وسایل و تجهیزات حمام و سرویس بهداشتی استفاده کرد.

 

نورپردازی فضاهای داخلی خانه, دکوراسیون و چیدمان خانه

روی دیوارهای بغل راه پله تان شکاف هایی ایجاد کنید و داخل آن ها ریسه های نوری کار کنید

دست اندازهایی از جنس نورهای مخفی برای راه پله ها
برای راه پله های خانه تان می توانید دست انداز هایی از جنس نور مخفی تهیه کنید، فقط کافی است تا در دل دیوارهای بغل راه پله تان شکاف هایی ایجاد کنید و داخل ان ها ریسه های نوری کار کنید. جذابیت این راه پله های نورپردازی شده بسیار خیره کننده است.

 

نورپردازی فضاهای داخلی خانه, دکوراسیون و چیدمان خانه

مخفی بودن این نور پردازی باعث می شود تا در شب برای چشم ها آزاردهنده نباشند

راه پله های نورانی
البته نورپردازی راه پله ها فقط به دیواره های بغل آن ها محدود نمی شود. از این نورهای مخفی در زیر هر کدام از پله های تان استفاده کنید، این کار باعث می شود دیگر در طول شب نگران رد شدن از راه پله ها را نداشته باشید، به علاوه مخفی بودن این نور پردازی باعث می شود تا در شب برای چشم ها آزاردهنده نباشند.

 

دکوراسیون و طراحی داخلی خانه, ایده های نورپردازی داخلی خانه

نورهای مخفی برای راهروهایی که فاقد هر گونه منبع روشنایی هستند بسیار مناسب اند


نورهای مخفی در راهرو ها
نورهای مخفی برای راهروهایی که فاقد هر گونه منبع روشنایی هستند بسیار مناسب اند، مخصوصا پشت دیوار های کاذب یا تابلو ها. همین نور مخفی ها می توانند چهره راهروهای شما را تغییر داده و به جلوه ببخشند.

 

نورپردازی مخفی خانه,نورپردازی راهرو خانه

طراحی تعدادی شلف به همراه نورمخفی های زیبا جذابیت این راهرو را دو چندان کرده است

حضور هوشمندانه نورهای مخفی در فضا
در عکس بالا نمونه دیگری از حضور هوشمندانه نور مخفی ها را در فضای داخلی خانه و به خصوص راهرو ها می بینیم. به جای این که راهروها یک فضای طولانی بدون هیچ گونه تزییناتی باشند، تعدادی شلف به همراه نورمخفی های زیبا در آن طراحی و اجرا شده است که جذابیت این راهرو را دو چندان کرده است.

 

نورپردازی مخفی خانه,نورپردازی مخفی فضای داخلی

طراحی رخت آویزهای منحصر به فرد کارشده با نورهای مخفی

رخت آویزهای منحصر به فرد با نور مخفی های زیبا
عکس بالا را نگاه کنید و قدرت بی نظیر نور مخفی ها را برای تبدیل وسایل دکوری ساده خانه را به وسایلی منحصر به فرد و خلاقانه را شاهد باشید. این تکه چوب های برآمده رخت آویزهای ساده ای هستند که در پشتشان نورهای مخفی کار شده .

 

نورپردازی کانتر آشپزخانه ها,نورپردازی سرویس بهداشتی

نورپردازی مخفی در موفقیت یک طراحی دکوراسیون داخلی خوب نقش بسیار مهمی دارد

نورهای مخفی در طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای خانه
طراحی نور هم یک هنر است و هم یک علم. وقتی برای خانه‌های خود یک طرح نوری جذاب و مناسب ارائه می دهیم، حس و حالی منحصربه فرد و زیبا به فضای خانه ما اضافه می‌شود. نورپردازی مخفی در موفقیت یک طراحی دکوراسیون داخلی خوب نقش بسیار مهمی بازی می کند. اگر این منابع نوری در جای مناسبی کار گذاشته شوند تمام ویژگی‌های مثبت و خاص در فضا می‌درخشند و یا یک عنصر خاص بیش از عناصر دیگر به چشم می‌آید.

 

منبع : chidaneh.com

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا