اخبار فرهنگی

آخرین وضعیت مادر و دختر اخبارگو بعد از تصادف رانندگی!

اخبار,اخبار فرهنگی,الهام صفوی‌زاده مجری و گوینده

الهام صفوی‌زاده – مجری و گوینده – که اخیرا به همراه مادرش ناهید تاج‌نیا (گوینده باسابقه خبر) خوشبختانه از سانحه‌ی شدید رانندگی جان سالم به‌در بردند، پس از طی مراحل درمان، از همراهی و اظهار علاقه مردم نسبت به خودش و مادرش در این مدت تشکر کرد.

این مجری تلویزیون در گفت‌وگویی به سانحه‌ای که اخیرا برای خودش و مادرش پیش آمد اشاره کرد و یادآور شد: خدا را شکر بعد از گذشت چندین هفته از تصادفی که داشتیم، حال من و مادرم به لطف و با دعای مردم خوب است و وضعیت جسمانی هر دویمان رو به بهبودی است. دلم می‌خواهد همین جا از مردمی که مدام پیگیر حال ما بودند تشکر کنم؛ کسانی که وقتی متوجه این اتفاق برای ما شدند به دیدنمان آمدند. به نظرم این مردم قابل احترام و ستایشند. همچنین از شما خبرنگاران که مرتب پیگیر حال من و مادرم بودید سپاسگزارم.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,الهام صفوی‌زاده مجری و گوینده

 ناهید تاج‌نیا

 

او سپس حال عمومی مادرش – ناهید تاج‌نیا – را که به شدت از ناحیه دست و قفسه سینه دچار آسیب شده بود، رضایت‌بخش توصیف کرد و گفت: مادرم خدا را شکر بهتر است اما همچنان در منزل تحت مراقبت است و کمی در ناحیه دستانش احساس درد می‌کند ولی خدا را شکر به غیر از دستانش مشکل دیگری ندارد. از طرفی دیگر به دلیل ضربه شدیدی که به مادر وارد شد، باعث شکسته شدن دندان‌هایش شد که بعد از بهبود دستانش باید پیگیر دندان‌هایش هم باشیم.

این مجری تلویزیون که سال‌ها پیش برای مدتی برنامه «به خانه برمی‌گردیم» شبکه پنج را اجرا می‌کرد، همچنین درباره حال عمومی خودش اعلام کرد: خودم خوشبختانه مشکل خاصی ندارم، فقط کمی دستم درد می‌کند که باید از فردا ورزش فیزیوتراپی‌ام را آغاز کنم تا بتوانم دستانم را بهتر حرکت بدهم.

صفوی‌زاده در پایان گفت: فعلا برای تلویزیون و رادیو کاری ندارم و باید استراحت کنم تا کاملا بهبود یابم.
ناهید تاج‌نیا، گوینده باسابقه خبر در رادیوست که اکنون ۷۴ سال دارد. وی ۲۹ تیر ماه امسال در یک سانحه رانندگی از ناحیه دنده‌ دچار شکستگی شد و مدتی در بیمارستان بستری بود و چهارم مرداد ماه از بیمارستان مرخص شد. تاج‌نیا اکنون در منزلش تحت مراقبت است.
اخبار فرهنگی و هنری – ایسنا

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا