اخبار فرهنگی

ازدواج یک بازیگر با دختری ۳۱سال کوچکتر از خودش در فیلم!

اخبار,اخبار فرهنگی,بروس ویلیس

بروس ویلیس ۶۰ ساله در یک فیلم با ستاره استرالیایی جسیکا گومز بیست و نه ساله مدل و بازیگر فیلم اکشن آشنا می شود و به او علاقه مند می شود و با او ازدواج می کند.

فیلم جدید بروس ویلیس
در فیلم “زمان بسیار قدیم” مردان بزرگ و مشهور به دنبال ازدواج و جذب زنان جوان می شوند که در آن بروس ویلیس(Bruce Willis) ایفای نقش می کند. این بازیگر ۶۰ ساله در این فیلم با ستاره استرالیایی جسیکا گومز (jessica gomes)  بیست و نه ساله مدل و بازیگر فیلم اکشن آشنا می شود و به او علاقه مند می شود و با او ازدواج می کند.

نولا خواهر رانوی که توسط دو ارازل و اوباش مورد اذیت و آزار قرار می گیرد مورد توجه بروس ویلیس قرار می گیرد و به این دختر جوان کمک می کند و داستان این دو این چنین شروع می شود. در فیلم های هالیوودی این چنین فیلم هایی که فاصله سنی بین عاشق و معشوق بسیار باشد زیاد دیده شده است و معمولا فردی مسن در کنار دختری جوان خواهد بود که زیاد غیر منتظره نمی باشد.

فیلم هایی نظیر تمرکز که مارگوت رابی(Margot Robbie) و ویل اسمیت (Will Smith) شکاف سنی حدود ۲۲ سال داشتند و در فیلم گرگ وال استریت او و لئوناردو دی کاپریو(Leonardo DiCaprio) حدود ۱۶ سال اختلاف سنی داشتند.
برای این فیلم هالیوودی بسیار خرج شده است و مدتی بعد قابل نمایش خواهد بود.
اخبار فرهنگی –  فان ها

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا