اخبار فرهنگی

رحمت شاسی دیگر مایه ننگ کاراکترهای پایتخت نیست!

اخبار , اخبار فرهنگی, هومن حاجی عبداللهی

حاجی عبداللهی در نقش رحمت شاسی شخصیت فردی نوکیسه را ارائه داد و حضورش در پایتخت نسبت به بسیاری از نقش های فرعی سریال پررنگ تر شده است.

با توجه به اینکه در برنامه «رنگین کمان» صدا پیشه هستید، تأثیر بازی در پایتخت را بر حضور در «رنگین کمان» یا بالعکس را تا چه حد می بینید
– به نظرم هیچ ربطی یکدیگر ندارند، چرا که من در اینجا بازی می کنم و  در رنگین کمان نحوه کار متفاوت است. در کل همیشه فعالیت های رسانه ای مختلفی دارم، اما بازیگری در اولویت من است و از انجام هر فعالیتی که مانع حضور در بازیگری شود امتناع می کنم.

نوشته های مشابه

پس پیشنهاد برای بازی در سریال های دیگر را می پذیرید یا اینکه مثل نسرین نصرتی تنها در پایتخت بازی خواهید داشت؟
– ببینید! من با وجود اینکه به بازیگری علاقه خاصی دارم، اما برایم مهم است در هر کاری برای بازیگری حضور پیدا نکنم. خانم نصرتی هم با توجه به اینکه پایتخت حرف اول را در تلویزیون ایران می زند، تصمیم درستی گرفته اند. اگر بازی در سریال و فیلم سینمایی قوی با نقشی تأثیر گذار پیشنهاد شود، چرا نپذیرم.

محسن تنابنده به عنوان سرپرست نویسندگان کمتر شخصیت های جدید را به شکل برجسته وارد قصه می‌کند، اما نقش رحمت شاسی پررنگ تر از قبل شده، علت را در چه عاملی می بینید؟
– به هر حال باید آنقدری نقش را در قصه بگذاریم که برای مردم جذاب باشد. تنابنده شخصیت های جدید دیگری مثل بائو و بیژن را وارد قصه کرده که خوشبختانه مردم آن ها را دوست داشتند. رحمت شاسی به خاطر محبوبیتی که در بین مردم پیدا کرد، حضور بیشتری در قصه دارد. من در پایتخت ۳ به خاطر تولد فرزندم ۸ قسمت بیشتر حضور نداشتم، اما محسن تنابنده برای ادامه پایتخت از من برای حضور مستمر قول گرفت.

رحمت در قصه پایتخت۴ به نحوی بی دلیل سعی میکند با نقی و خانواده آنها رابطه نزدیک تری داشته باشد، با وجود اینکه دیگر مسئله حضور هما در شورای شهر که برای رحمت مهم بود با توجه به آنچه در قسمت های ابتدایی سریال می بینیم رفع شده. این نزدیک شدن چگونه توجیه می‌شود؟
– ببینید! این آدم آنقدر بد نام بود که فامیل ها خودشان را از او دور می کردند، اما نکته جالب قصه در این است که همین انسان که حضورش باعث ننگ خانواده بود، به بطن خانواده وارد می‌شود و به آن ها کمک می‌کند. محسن تنابنده و آقای مقدم سعی بر این دارند که هیچ انسانی در سریال چرک و سیاه نباشد و در نهایت شیرینی هایی از دل هر نقش دیده شود؛ به ویژه نقش هایی که به خاطر جذابیت نزد مردم ، تصمیم به حضور بیشتر آن ها در قصه را داشتیم؛ از جمله رحمت.

به نظرتان ساخته شدن سریال پایتخت۵ کار درستی است؟ و شرایط برای تولید آن مهیاست؟
– هر بار که سریال را بازی می کنم، تا آخرین قسمت نگران این هستم که بازخورد نهایی مردم چگونه است و آیا همچنان به ادامه سریال علاقه دارند؟ هربار می بینم که مردم همچنان به دیدن پایتخت اشتیاق دارند و قصه برای آنها تازگی دارد. تا زمانیکه قصه برای مردم جذابیت دارد، باید سری های دیگرش هم ساخته شود.

به نظرتان برای ساخت سری های بعدی سریال باید چه مواردی را مورد توجه قرار داد؟
– در رابطه با این مسئله پاسخی نمی دهم، چون در تخصص من نیست و مسئولیت اصلی به عهده آقای تنابنده و مقدم است. همه چیز سریال در ذهن این دو نفر سمت وسو می گیرد.

درباره سایر برنامه های رمضان امسال چه نظری دارید؟
– قسمت هایی از سریال های دیگر مانند«گاهی به پشت سر نگاه کن» و«دردسرهای عظیم۲» را دیدم و خوشحالم که مردم آن دو سریال را هم دوست داشتند. یک قسمت از «ماه عسل» را هم دیدم که دوست داشتم. همه تلاش کرده بودند و نتیجه هم خوشبختانه مورد قبول مردم هم بوده است.
اخبار فرهنگی – بانی فیلم

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا