زیبایی

چه مدل ابرویی به چه صورتی می‌آید؟

بهترین مدل ابروها

زیبا ساختن ابروها می‌تواند تغییر شگفت‌انگیزی در ظاهر شما ایجاد کند

 

شاید تا به‌‌حال به این مساله توجه نکرده باشید ولی زیبا ساختن ابروها می‌تواند تغییر شگفت‌انگیزی در ظاهر شما ایجاد کند. ابروان شما مانند قابی برای چشمان شما هستند. اغراق نیست اگر بگوییم که شکل ابرو می‌تواند به ظاهر شما جلوه دهد یا جلوه آن را از بین ببرد. اگر ابروی شما به فرم صورت‌تان نخورد، فرم صورت به هم خورده و شکل آن تغییر می‌کند. پس نخستین قدم این است که فرم چهره خود را بشناسید و بعد مدل ابروی‌تان را انتخاب کنید.

اگر صورتی کشیده دارید…

بهترین فرم ابرو برای صورت‌های کشیده

صورت‌های کشیده، اجزای باریکی دارند. در این مورد خیلی مهم است که دم ابروی‌تان آنقدر کشیده باشد تا کاملا چپ تا راست فضا را پر کند. بهترین فرم ابرو برای صورت‌های کشیده، ابروی صاف و افقی است که باعث می‌شود چشم‌ها در یک راستا به نظر آیند و ظاهر چهره را بیضی‌تر نشان دهد. پیشنهاد می‌کنیم دم ابرو تا گوشه چشم کشیده شود. در صورت‌های کشیده، باید تا حد امکان طول ابرو را افزایش بدهید. پس وقتی می‌خواهید دم ابروی‌تان را فرم دهید حواس‌تان باشد. از طرفی اگر بیش از اندازه هم دراز شود، صورت‌تان پژمرده به نظر خواهد رسید! بدترین فرم ابرو برای صورت‌های کشیده هم، ابروی زاویه‌دار با ارتفاعی بلند و دمی کوتاه است که حالت درازی صورت را افزایش می‌دهد پس ابروهای‌تان را طوری درست نکنید که صورت‌تان درازتر به نظر برسد.

اگر صورتی گرد دارید…

بهترین فرم ابرو برای صورت‌های گرد

اگر صورتی گرد داشته و همیشه با مدل ابروهای‌تان مشکل دارید، باید بگوییم که بهترین فرم ابرو برای صورت‌های شما، ابروی زاویه‌دار با ارتفاعی بلند و دمی کوتاه است. این فرم ابرو باعث می‌شود گردی صورت‌تان پنهان شود و صورت‌تان بلندتر و باریک‌تر به نظر برسد اما زاویه ابروان خود را زیاد شیب ندهید، چراکه توجه را به گردی صورت‌تان جلب می‌کند. بدترین فرم ابرو برای صورت‌های گرد، فرم ابروی گرد است چرا که باعث می‌شود صورت گردتر به نظر برسد. از آنجایی که صورت‌های گرد چارچوب مشخصی ندارند، یک ابروی زاویه‌دار زیبا می‌تواند خودنمایی کند و چارچوبی برای اسکلت صورت‌تان تعریف کند. یعنی همان چیزی که در صورت‌های گرد پیدا نمی‌شود.

اگر صورتی مربعی دارید…

بهترین فرم ابرو برای صورت‌های چهارگوش,فرم ابرو برای صورتهای چهارگوش

اگر جز‌و افرادی هستید که صورت‌های چهارگوش یا مربعی دارید و بیش از همه زاویه‌های صورت شما به چشم می‌آید، پس ابرویی با قوسی ملایم اما کامل، راه‌حل شماست. بهترین فرم ابرو برای صورت‌های شما، ابروی زاویه‌دار و منحنی با قوس تیز است. با این فرم ابرو، محور توجه از فک چهارگوش شما منحرف می‌شود و چهره به حالت متعادل درمی‌آید. بدترین فرم ابرو برای شماهایی که صورت‌هایی مربع‌شکل دارید، ابروی نازک و گرد است که با این فرم ابرو چون چهره چهارگوش به حالت تعادل درنمی‌آید. در عین حال از ابرویی با قوس زیاد هم دوری کنید.

اگر صورتی چندضلعی دارید…

بهترین فرم ابرو برای صورتهای چند ضلعی

اگر صورت چندضــلعی دارید، بهترین فرم ابرو، ابروی زاویه‌دار یا ابروی منحنی قوس‌دار است. با این مدل ابرو استخوان‌های پهن گونه‌ها و شقیقه‌های‌تان باریک جلوه می‌دهد. ابروی گرد انتخاب دیگری برای این مدل صورت است زیرا به این چهره زاویه‌دار حالت ملایم‌تری می‌دهد. توصیه ما به شما این است که اگر صورت چند ضلعی دارید، به هیچ عنوان ابروهای‌تان را صاف نکنید زیرا باعث می‌شود فرم صورت شما کوتاه‌تر به نظر برسد. این فرم ابرو موجب جلب‌توجه دیگران به پهنای صورت می‌شود و در نتیجه ظاهر صورت پهن را پهن‌تر نشان می‌دهد.

اگر صورتی بیضی شکل دارید…

بهترین فرم ابرو برای صورت‌های قلبی

برای شما خانم‌هایی که فرم صورت‌تان بیضی‌شکل است، هر فرم ابرویی که خصوصیات چهره‌تان را بیشتر نشان دهد، مناسب شماست. این خطای بزرگی است که ابرو باید دارای ارتفاع زیادی باشد و به چهره حالت تعجب یا عصبانیت دائم بدهد. به‌طور کلی ابروی کلاسیک و متعادلی که برای همه ما شناخته شده است، به این شکل صورت بهتر می‌نشیند.
اگر شما جزو افرادی هستید که فرم صورت تان بیضی است به شما تبریک می گوییم چون می‌توانید ابروهای‌تان را به هر حالتی که دوست دارید، فرم دهید.

اگر صورتی قلبی شکل دارید…

بهترین مدل ابروها

اگرچه در حال حاضر ابروی پهن و برجسته مد است، اما قطعا صورت‌هایی به شکل قلب از این مد، خودداری کنند! کسانی که صورت قلبی‌شکل یا شکل گلابی‌ وارونه دارند، بهتر است ابروی گرد را انتخاب کنند تا مقداری تیزی چانه را ملایم‌تر کند. از آنجایی که خط فک در این صورت‌ها جمع و جور‌تر از بالای صورت است، خیلی مهم است که ابروهای‌تان به خوبی آراسته شده و فوق‌العاده مرتب باشد. اشتباه نکنید! ابروی نازک اصلا مورد بحث ما نیست. چیزی که دنبالش هستیم شکلی کنترل شده است که نه انبوه و نه ضخیم باشد. ابروی تو پر در نیمکره بالایی صورت، به خدمت گرفته می‌شود تا فک کوچک شما در نیمکره پایینی را تعدیل کند. بدترین فرم ابرو برای این مدل صورت‌ها ابروی صاف و افقی است که برای خنثی کردن قسمت چانه موثر نیست و تیزی چانه را از بین نمی‌برد. این فرم نامناسب ابرو تمام تعادل صورت‌تان را به هم خواهد زد.
منبع:مجله زندگی ایده آل

 

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا