اخبار

به من می‌گفتند با استعدادی اما خیلی لاغری!

اخبار,اخبار ورزشی,رونالدو

ستاره باشگاه رئال مادرید فاش کرد انتقادهایی که در دوران نوجوانی از او شده موجب شد تا انگیزه او بالا رفته و به بازیکن کنونی بدل شود..

کریستیانو رونالدو در ترکیب رئال مادرید می درخشد. او که اکنون ۳۰ سال دارد، فیزیک کنونی و مدل فوتبالی که ارائه می‌کند را مدیون تمام ساعت‌هایی است که علاوه بر تمرینات روزمره در باشگاه های بدنسازی انجام می داده است.

رونالدو در این مورد گفت: برای اینکه بتوانید موفق باشید، باید به سختی تلاش کنید. هر روز تمرین می کردم. دلیل اینکه سال هاست در بالاترین سطح فوتبال بازی می کنم همین موضوع است. بدون شک این مساله یک امر اتفاقی نیست. ساعت ها خارج از زمین فوتبال به تمرین کردن مشغول بودم. وقتی نوجوان بودم، بسیاری به من می گفتند، هی کریستیانو، تو خیلی بااستعدادی اما خیلی هم لاغر هستی. به همین دلیل تمام تمرکزم را به کار گرفتم تا بتوانم بدنم را به بهترین شرایط برسانم. با تلاش زیادی که در باشگاه های بدنسازی انجام دادم توانستم به فیزیک کنونی‌ام برسم. همه چیز به خود انسان بستگی دارد.

رونالدو افزود: قهرمان بودن تلاش زیادی می خواهد. جزییات کوچک، تفاوت های بزرگ را رقم می زنند. خیلی مهم است که یک بازیکن بتواند به سختی برای هدفش تلاش کند. این اتفاق روی من جواب داد. دلیل اینکه سال‌هاست در بهترین فرم بدنی هستم، همین مساله است. می دانم که چطور باید این کارها را انجام دهم. اکنون تمامی چیزهایی که دارم به بخشی از وجودم بدل شده اند.

رونالدو در فصل گذشته توانست ۶۱ گل در ۵۴ بازی برای رئال مادرید به ثمر برساند. 

اخبار ورزشی – ایسنا

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا