اخبار فرهنگی

عکس های جنیفر لوپز و معشوقش در حال قدم زدن در پارک

اخبار,اخبار فرهنگی,جنیفر لوپز

جنیفر لوپز به تازگی به همراه معشوقش کاسپر اسمارت به پارکی در نیویورک رفته بودند و عکاسان از این فرصت استفاده کرده و از آنها عکس گرفتند.

جنیفر لوپز همچنان به رابطه عاشقانه اش با کاسپر اسمارت ادامه می دهد. این زوج ۴۵ و ۲۸ ساله به تازگی سگ هایشان را به گردش برده بودند که شکار عکاسان شدند.
جنیفر لوپز و کاسپر به همراه سگ هایشان به پارک مدیسون Madison Park در شهر نیویورک رفته بودن که عکاسان از آنها عکس های مختلفی گرفتند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,جنیفر لوپز

جنیفر لوپز و کاسپر اسمارت در پارک

 

اخبار,اخبار فرهنگی,جنیفر لوپز

قدم زدن جنیفر و کاسپر

 

اخبار,اخبار فرهنگی,جنیفر لوپز

جنیفر لوپز و سگ خانگی اش

 

 بیوگرافی جنیفر لوپز :
جنیفر لوپز در ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ در شهر نیویورک و از پدر و مادری اهل پورتوریکو به دنیا آمد. پدرش ابتدا در یک شرکت بیمه به نام گاردین در شیف شب کار می‌کرد که بعدها به عنوان یک متخصص رایانه در شرکت استخدام می‌شود. زمانی که جنیفر به دنیا می‌آید خانوادهٔ آنها در یک آپارتمان کوچک زندگی می‌کردند که مدتی بعد با پس‌انداز کردن پول، موفق به خرید خانه‌ای بزرگ‌تر و دو طبقه می‌شوند که یک گام بزرگ برای خانواده‌ای با وضع مالی ضعیف بود.

وی در سن پنج سالگی شروع به شرکت در کلاس‌ های خوانندگی و رقص می‌کند. پدر و مادر جنیفر لوپز همواره فرزندانشان را به یادگیری زبان انگلیسی تشویق می‌کردند. همچنین برای اینکه فرزندانشان در زمینه‌ های کاری خود دچار مشکلی نشوند، با تشویق آنها به اجرای خوانندگی و رقص در مقابل یکدیگر، به تمرین و افزایش مهارت آنها کمک زیادی کردند. جنیفر تحصیلات دبیرستان خود را در یک مدرسه مذهبی کاتولیک به پایان رسانید.

در سال آخر دبیرستان بود که در خصوص اینکه یک فیلم درحال ساخت، به دنبال بازیگران دختر نوجوان است، خبرهایی می‌شنود. در نهایت موفق می‌شود نقش کوتاهی در فیلم بگیرد. این فیلم که (دختر کوچکم) نام داشت ساخته سال ۱۹۸۶ بوده و یکی از فیلم‌های درجه پایین، با بودجه کم است. بعد از پایان فیلم‌برداری بود که جنیفر لوپز تصمیم می‌گیرد تبدیل به یک ستاره در سینما شود.

با اینکه به تازگی در کالج ثبت‌نام کرده بود، ولی بعد از تنها گذشت یک ترم تصمیم به انصراف از تحصیل می‌گیرد. پدر و مادر جنیفر به شدت با بازیگری وی مخالف بوده و این تصمیمش را احمقانه می‌دانستند. به اعتقاد آنها، هیچ لاتین‌ تباری این کار را نمی‌کند. تفاوت شدید دیدگاه‌ های جنیفر با خانواده‌اش منجر به این می‌شود که وی از خانه خانوادگی خارج شده و به آپارتمان خودش در محله منهتن نقل‌ مکان کند.

در این مرحله از زندگیش است که روی به اجرای موسیقی در برخی مکان‌های محلی می‌آورد. چندی بعد به عنوان یکی از اعضای یک گروه کر وی را استخدام می‌کنند؛ با همین گروه بود که یک سفر پنج‌ ماهه به اروپا نیز می‌رود، اما همیشه از نقشش در گروه ناراضی بود، زیرا او تنها عضو گروه بود که اجازه تک‌خوانی نداشت. بعدها در یک اجرای دیگر در کشور ژاپن موفق به یافتن موقعیت شغلی جدیدی تحت عنوان رقاص، خواننده و طراح می‌شود و پله های ترقی را طی می کند.
اخبار فرهنگی و هنری – سیمرغ

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا