سفره آرایی و میوه آراییویژه ماه رمضان

تزیین سفره افطار مهمانی

سفره افطاری مهمانی

با آغاز ماه مبارک رمضان و مهمانی های افطاری، چیدمان سفره های افطار بیشتر مورد توجه قرار می گیرند و قطعا ایده های جدید در تزیین انواع غذا و دسر برای سفره افطار بیشتر مورد توجه قرار میگیرد. اگر شما هم به دنبال ایده های جدید چیدمان سفره افطار هستید، می توانید جدیدترین مدل های و دیزاین های خاص سفره افطار سنتی و مدرن و شیک  را در ایران بانو ببینید.

 افطاری جدید و خوشمزه

 

 افطاری جدید و خوشمزه

افطاری جدید و خوشمزه

 افطاری رستوران

 تزیینات افطاری

تزیینات افطاری

 تزیین افطاری عکس

تزیین افطاری عکس

 تزیین افطاری ساده

تزیین افطاری ساده

 تزیین افطاری بردن برای عروس

سفره افطاری مهمانی

خوردن نان، پنیر، گردو و سبزی‌های ضدعفونی شده نیز توصیه می‌شود. سبزی بهتر است که در افطار مصرف شود چون فیبر سبزیجات آب را به خود جذب می کند، خوردن سبزی در سحری ممکن است باعث تشنگی در طول روز شود.

 دیزاین سفره افطاری

دیزاین سفره افطاری

در افطار و سحر حتما باید میوه میل شود. علاوه بر میوه‌جات فصل، می‌توان از خیسانده برگه آلو، زردآلو، انجیر و مانند اینها استفاده کرد. این خوراکی‌ها سوخت بدن را تامین کرده و از ایجاد یبوست جلوگیری می‌کنند.

 دیزاین افطاری

دیزاین افطاری

البته به شرطی که سفیده آن منعقد شده باشد و زرده هم کمی حالت سفتی به خودش گرفته باشد. تخم‌مرغ به صورت نیمرو دیرهضم‌تر از تخم‌مرغ آبپز است و روغن زیادی را به خود جذب می‌کند.

 تزیین سفره افطاری عروس

تزیین سفره افطاری عروس

: فیلم آموزش چند نوع تزیین خرما را مشاهده میکنید این فیلم فارسی است و تزیین خرما به شکل درخت نخل و همچنین تزیین خرما به شکل گل را آموزش میدهد

تزیین سفره افطار
 تزیین سفره افطار برای مهمان
یک لیوان شیر کم‌چرب + یک یا ۲عدد خرما + ۲۵ تا ۳۰ گرم پنیر کم‌چرب و کم‌نمک+ ۲۰ گرم مغز گردوی تازه و کم‌نمک+ ۸۰ تا ۱۰۰ گرم نان‌های سبوس‌دار مثل نان سنگک، بربری و تافتون.برای باز کردن روزه عالیست
 افطاری عروس
تزیین سفره افطار برای مهمانی
 افطاری سریع
برنج یا نان(برنج ترجیحا آبکش نشود)+ خورش یا خوراک سبزی‌ها مانند سوفله سبزی‌ها (در خورش خیلی روغن نباشد و بهتر است که بعد از پخت غذا ۱ قاشق غذاخوری روغن روی آن بریزند) + ۳۰ تا ۴۰ گرم گوشت + مقداری سبزی یا کاهو برای سحری عالیست
سفره افطاری علی دایی
تزیین زولبیا بامیه افطار
نقاشی سفره افطار
سفره افطاری رهبر جمهوری اسلامی
 سفره افطار مهمانی

 افطاری جدید

 

تزیین سفره افطاری سنتی

افراط در مصرف مواد چرب و شیرین یا مصرف نمک زیاد باعث بروز عوارض ناراحت‌کننده و گاهی خطرناک خواهد شد؛ از جمله افزایش فشارخون، چربی‌های خون و نهایتا عوارض قلبی و عروقی. بعضی از افراد در برنامه سحری و به خصوص افطاری از موادی مثل حلوا، زولبیاو بامیه، گز، سوهان و سایر مواد چرب و شیرین به مقدار زیاد استفاده می کنند.

 تزیین سفره افطار برای مهمانی

تزیین سفره افطار برای مهمانی

 تزیین سفره افطاری شیک

تزیین سفره شام مهمانی
تزیین سفره شام مهمانی
تزیین سفره افطار برای مهمانی
طرز تزیین خرما

تزیین سفره افطار ماه رمضان

تزیین سفره افطاری
 تزیین سفره افطاری جدید

 

 سفره افطاری مجلسی

۴/۵ - (۵ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا