مد و لباس

طرز لباس پوشیدن به سبک بوهو برای آقایان

بعد از مدتی طولانی که لباس های شیک و تر و تمیز و مرتب مد بودند، برای بهار و تابستان امسال شلوار جین های رنگ و رو رفته و صندل و پیراهن کتان و لباس هایی از این دست که به عنوان سبک بوهو شناخته می شوند دوباره مد شده اند.

 

بعد از یک روز کاری خسته کننده با کت و شلوار و لباس های رسمی، این سبک لباس پوشیدن راحت و بی دنگ و فنگ می تواند برای ساعت های بعد از کار خیلی وسوسه انگیز به نظر برسد. این سبک که در تمامی دهه های گذشته و هر بار با یک نام از جمله بوهو، هیپی، نئو رمانتیک و  گانج روی مد بوده است نشان دهنده شخصیت یک آدم بی دغدغه و بیخیال است. عناصر کلیدی که برای دنبال کردن این سبک در کمد لباستان باید داشته باشید از این قرار هستند.

دوباره شلوار جین بپوشید، آن هم رنگ روشن!
سبک اصیل بوهو شامل شلوارهای جین با رنگ روشن می شود. درست است که شلوارهای کتان خوش دوخت خیلی خوش پوش و پرطرفدار هستند، اما این دلیل نمی شود که با جین قهر کنید و اصلا شلوار جین نپوشید. جین های سنگ شور شده مثل مدل های امسال «دیور» یا طیف های میانی رنگ آبی مثل مدل های «پرادا» انتخاب های خوبی می توانند باشند. هر چقدر شلوارتان کهنه تر به نظر بیاید به این سبک پایبندتر خواهید بود.

طرز لباس پوشیدن به سبک بوهو,مدل لباس مردانه 2016

شلوار جین مردانه بهار ۹۴

به جای پیراهن راه راه پیراهن گلدار بپوشید
در حالی که پیراهن راه راه نشان دهنده مسئولیت پذیری و نظم است، هیچ چیزی به خوبی یک پیراهن با طرح گلدار نمی تواند نشان دهنده بی خیالی و راحتی شما باشد. پس پوشیدن پیراهن با طرح گلدار برای تغییر حالت از مسئولیت پذیری به بیخیالی گزینه خیلی خوبی می تواند باشد. در پوشیدن این پیراهن ها توجه داشته باشید که نباید خیلی مرتب و اتو کشیده به نظر برسید. دکمه سرآستین ها نباید بسته شود و نباید تا آخرین دکمه یقه را ببندید.

پیراهن مردانه بهار 94،مدل لباس مردانه

پیراهن های گلدار مردانه

جنبه هنری به لباس پوشیدنتان بدهید
لباس هایی با چاپ دستی، طرح های گرافیکی، نوشته و خطاطی همه در گروه لباس های سبک بوهو قرار دارند. اگر خیلی اهل لباس هایی با طرح های شلوغ، مثل لباس های پوشیده شده از گرافیتی و کت های طرحدار «دیور» و «بربری» در کلکسیون بهار و تابستان ۲۰۱۶  ، نیستید می توانید از جزئیات کوچکی مثل یک شال گردن طرحدار و شیک شروع کنید.

لباس پوشیدن به سبک بوهو برای آقایان،مدل لباس مردانه بهار 94

لباس پوشیدن مردانه به سبک هنری

طوری لباس بپوشید که انگار عین خیالتان نیست
این یکی از اساس های سبک بوهو و یکی از مشکلترین جنبه های این سبک است که هر کسی از پس درست عمل کردن به آن بر نمی آید. برای عمل به این اصل اساسی باید پیراهنتان را روی شلوارتان بیندازید، شال گردنتان را نامرتب روی شانه هایتان بیندازید، لباس های راحت بپوشید، جوراب نپوشید و یا حتی ریش هایتان را نزنید. حتی اگر احساس شلختگی هم بکنید  نباید خیلی لباس هایتان را مرتب و با هم هماهنگ کنید.

لباس راحتی به سبک بوهو برای آقایان,مدل لباس مردانه

پوشیدن لباس راحتی مردانه

به جای کفش های کتانی صندل چرم بپوشید
حالا که هوا دارد حسابی گرم می شود صندل های چرمی انتخاب راحت و مناسبی می توانند باشند. پوشیدن صندل های چرم با شلوار جین اعتماد به نفس خیلی بالایی می خواهد، اما اگر این کار را بکنید وفاداری خود به روح بوهو را به طور صد در صد نشان داده اید. «پرادا» و «فندی» الگوهای برتر این فصل برای این مدل کفش بودند، اما نمونه هایی با قیمت های مناسب را می توانید در بازار بیابید.

لباس پوشیدن به سبک بوهو برای آقایان,مدل لباس بهاری مردانه

پوشیدن صندل چرم

با زیورآلات میختان را محکم کنید
این سبک لباس پوشیدن یک نوع زیبا شناسی در خود نهفته دارد، به طوری که بعضی ها هم آن را به عنوان تیپ هنری می شناسند. برای تکمیل این سبک باید زیورآلات مناسب با آن را هم به کار بگیرید. دستبندهای چرمی و مهره ای، گردنبند، کیف های چرمی و یا پارچه ای، انگشترهای منحصر به فرد و … به شما کمک می کنند که این سبک را به طور حرفه ای تکمیل کنید.

نحوه لباس پوشیدن به سبک بوهو,لباس به سبک بوهو برای آقایان

استفاده از زیورآلات به سبک بوهو

 

منبع : bartarinha.ir

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا