هنر در خانه

دیوار را چرمی پوش کنید!

نحوه تزیین و ترمیم دیوار,آشنایی با هنر چرمی

آموزش چرمی پوش کردن دیوار

دیوارهای یک فضا شبیه بوم بزرگی است که به شما این آزادی را می‌‌دهد تا خلاقیت خود را بروز دهید. وجود دیوارهای سفید و یکدستی که هیچ عنصری روی آنها به نمایش گذاشته نشده یا رنگ خاصی ندارند، جلوه دکوراسیون را بی‌روح و کسل کننده می‌‌کند.

وجود دیوارهای سفید بزرگ و یکدست فرصتی طلایی برای اعمال یکسری تغییرات جهت ارتقای جلوه دکوراسیون خانه شما به شمار می‌‌رود. به این منظور باید دیوار بی‌روح و ساده خانه را طوری چشمگیر و منحصر به فرد کنید که جلوه کل دکوراسیون تحت تاثیر قرار گیرد.

از آنجا که دیوارها بیشترین سطح هر اتاق را تشکیل می‌‌دهند، دکوراسیون این بخش در حقیقت دکوراسیون پس زمینه چیدمان فضا محسوب می‌شود و نقش مهمی در جلوه چیدمان اتاق دارد. در این شماره نیز قصد داریم با کمک یکی دیگر از تکنیک های پتینه، دیواری ساده و بی‌روح را به دیواری زیبا تبدیل کنیم که می‌تواند تاثیر شگفت‌انگیزی برای دکوراسیون کل فضا داشته باشد. این کار بزرگ را می‌توانید با هنر خودتان به راحتی انجام دهید و از نتیجه کار لذت ببرید.

مواد و ابزار لازم:

* رنگ اکریلیک ساختمانی: کرم، طلایی
* کاغذ الگو
* چسب چوب
* قلم‌مو

روش ساخت :
ابتدا از یک سمت دیوار شروع کنید و سطح دیوار را به وسیله قلم‌مو چسب چوب بزنید. سپس کاغذ الگو را روی چسب چوب قرار دهید و با دست حالت به آن چروک بدهید.

بعد از اینکه کل سطح دیوار را با کاغذ الگو پوشش دادید، چند ساعتی صبر کنید. سپس روی کاغذ الگو‌ها را با چسب چوب بپوشانید.

بگذارید چسب چوب کاملا خشک شود.

بعد از خشک شدن چسب چوب، کل سطوح را به وسیله قلم‌مو رنگ اکریلیک کرم بزنید و بگذارید خشک شود. سپس به وسیله قلم‌مو رنگ اکریلیک طلایی را به صورت حرکات رفت و برگشتی روی تمامی سطوح بزنید؛ به‌طوری‌که رنگ زیر کار نمایان شود.

 

منبع : مجله زندگی ایده آل / bartarinha.ir

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا