اخبار فرهنگی

مهدی صبایی:دائم در حال رفت و آمد به«قشم»بودم و این برایم مشکل بود

مهدی صبایی از بازی در سریال «میکائیل» سخن گفت از خرسندی‌اش نسبت به همکاری با سیروس مقدم گرفته تا وسواس‌های سعید نعمت‌الله و اینکه کم کار نیست بلکه کارهایش دیده نمی‌شوند.

دائم در حال رفت و آمد به قشم بودم و این برایم مشکل بود

مهدی صبایی بازیگر شخصیت رامین در سریال «میکائیل» درباره حضور در این پروژه گفت: نقش من در «میکائیل» خیلی بلند نبود اما تاثیرگذار بود و درباره کاراکترم باید بگویم رامین برادر یاس با بازی بهنوش طباطبایی است که مدتی خارج از ایران بوده و رامین موقعی وارد داستان می‌شود که خواهرش به علت مرگ همسر و فشارهایی که از جانب اطرافیان به خصوص برادر شوهرش رشید به او می‌شود، به شدت به تکیه گاهی مثل برادرش نیاز دارد.

وی افزود: البته این شخصیت در «میکائیل» قصه خودش را دارد و در طول داستان بیننده متوجه می‌شود که چرا او دستش را از دست داده است و اکنون با چه موضعی وارد قصه شده است.

رفت و آمد به قشم مشکل بود اما…
این بازیگر که ۴۰ روز درگیر تصویربرداری این پروژه بوده است، ادامه داد: تمام بازی من در جزیره قشم بود و دائم در حال رفت و آمد بودم و این یک مقدار برای من مشکل بود ولی همکاری با سیروس مقدم برای من شیرین تر از مسافت راه بود.

صبایی در این باره اظهار کرد: خیلی دوست داشتم در کارنامه هنری‌ام بازی در سریال سیروس مقدم هم باشد اما از سریال «دریایی‌ها» این امر میسر نشد تا اینکه در این سریال او مرا دعوت کرد.

نعمت‌الله درجا متن و دیالوگ‌ها را تغییر می‌داد
وی ادامه داد: سیروس مقدم از کارگردانان کاربلد سینما و تلویزیون کشورمان است و در این پروژه او با تیم خوب و قوی همراه بود. از امیر معقولی تصویربردار این کار گرفته تا سعید نعمت الله نویسنده و الهام غفوری تهیه کننده که همه در حد عالی و حرفه ای بودند به همین خاطر هم «میکائیل» کار خوبی از آب درآمد. از وسواس‌های سعید نعمت الله هم این بود که اگر صحنه‌ای خوب از آب در نمی‌آمد همان جا متن و دیالوگ‌ها را تغییر می‌داد و صحنه‌ها دوباره تصویربرداری می‌شد.

بازیگر سریال «روزگار جوانی» تصریح کرد: دو سه تا از سکانس‌هایی را که در آن حضور داشتم خیلی دوست دارم ولی از همه بیشتر از سکانس ورودی‌ام به قصه را دوست دارم چرا که خیلی احساسی بود و هم اینکه بیننده دچار چالش شد که او کیست که یکدفعه وارد داستان شده است. یک سکانس با میکائیل و یک سکانس هم با رشید دارم که از صحنه‌‌های خوب من در این سریال محسوب می‌شود.

مردم می‌پرسیدند پس کی وارد قصه می‌شوی؟
صبایی درباره اقبال بینندگان نسبت به این سریال هم گفت: «میکائیل» به نظرم سریال موفقی بوده و من این را از بازتاب آن در بین مردم متوجه می‌شوم. جالب است که اسم من از ابتدای پخش سریال در تیتراژ می‌آمد اما مردم هر وقت من را در کوچه و خیابان می‌دیدند می‌گفتند پس شما کی وارد داستان می‌شوید؟ از قسمتی هم که وارد قصه شدم ابراز لطف مردم به من خیلی بیشتر شد چه رو در رو چه از طریق تماس تلفنی و پیامک. این نشان می‌دهد که سریال «میکائیل» مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

بازیگر سریال «دولت مخفی» درباره فعالیت‌های جدیدش نیز توضیح داد: پس از پایان بازی در سریال میکائیل در حال حاضر به جز پیگیری این سریال مشغول کار جدیدی نیستم.

کم کار نیستم بلکه کارهایم دیده نمی‌شود
وی درباره کم‌کار بودنش نیز اظهار کرد: من کم کار یا گزیده کار نیستم سال گذشته من در دو سریال بازی کردم. یکی «دولت مخفی» شبکه دو و دیگری «زمستان گرم» شبکه پنج. موضوع این است که کارهای من خوب دیده نشد.

صبایی در پایان بیان کرد: سریال «دولت مخفی» که نقش اسیر ایرانی در عراق را بازی می‌کردم به واقع یکی از سخت‌ترین کارهای من در ۱۰ سال گذشته بود، ولی متاسفانه خوب دیده نشد. این به زمان پخش و اینکه از کدام یک از شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌شود بستگی دارد. اکنون در همین سریال «میکائیل» با اینکه مدت حضور من در داستان خیلی کم است ولی چون از شبکه یک به عنوان یکی از پربیننده‌ترین شبکه‌های تلویزیونی پخش شد خیلی خوب هم دیده شد.
اخبارفرهنگی – مهر

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا