عجیب و دیدنی و خواندنی

بزرگ ترین خانه های مسکونی جهان+تصاویر

همه دوست دارند تا در خانه های بزرگی زندگی کنند که از امکانات راحتی فراوانی بهره مند هستند و ساکنان می توانند از زیبایی و امکانات بسیارشان لذت ببرند. در این گزارش به تعدادی از بزرگ ترین خانه های مسکونی جهان پرداخته شده است.

 اکثر افراد به داشتن خانه ای با اندازه معمولی و مساحتی نه چندان زیاد راضی هستند. بیشتر افراد نیز این روزها در واحدهای آپارتمانی زندگی می کنند، واحدهایی که نسبت به خانه های قدیمی بسیار کوچکتر هستند. با این حال ثروتمندان به داشتن چنین منازلی راضی نیستند و بسیاری از آن ها منازلی را خریداری می کنند که هزاران متر مساحت داشته و برای زندگی چندین خانواده هم زیاد است.

بسیاری از افرادی که این منازل را خریداری می کنند، مدت بسیار کوتاهی در آن ها ساکن بوده اند و حتی گاه هیچ وقت در آن ها ساکن نشده اند، اما صرفآ به دلیل داشتن پول زیاد این منازل را خریداری کرده اند.

نوشته های مشابه

Hala Ranch
۵۲۰۲ متر مربع
خانه ای واقع در ایالت کورادو آمریکا که در سال ۲۰۱۲ به قیمت ۱۳۵ میلیون دلار ارزش گزاری شد. این خانه از کاخ سفید آمریکا بزرگ تر است و از ۱۵ اتاق خواب، ۲۷ سرویس بهداشتی و امکاناتی همانند استخر، باق و دریاچه ماهیگری بهره مند است.  

اخبار,اخبار گوناگون,بزرگ ترین خانه های مسکونی جهان

 The Manor
۵۲۵۰ متر مربع
واقع در شهر لس آنجلس ایالت کالیفرنیا این خانه در زمینی بسیارعظیم با امکاناتی بی نظیر واقع شده است. در چند سال گذشته تعمیرات عظیمی به مبلغ ۲۰ میلیون دلار در این خانه صورت گرفته است که ارزش آن را به حداقل ۱۵۰ میلیون دلار افزایش داده است. صاحب کنونی آن فرزند یک میلیاردر فعال در مسابقات فرمول یک است و مدتی است که تصمیم به فروش آن گرفته است.  

اخبار,اخبار گوناگون,بزرگ ترین خانه های مسکونی جهان

 Maison de L’Amitie
۵۵۷۴ متر مربع
خانه ای واقع شده در فلوریدا که در سال ۲۰۰۴ توسط یک مولتی میلیاردر خریداری شد. این منزل از ۲۰ اتاق خواب، پارکینگ ۵۰ خودرویی و امکانات بسیار دیگری بهره مند است اما مهم ترین ویژگی آن ساحل اختصاصی و زیبایی است که به صورت کاملآ انحصاری در اختیار ساکنان قرار دارد.   

اخبار,اخبار گوناگون,بزرگ ترین خانه های مسکونی جهان

Xanadu 2.0
۶۱۳۰ متر مربع
بیل گیتس در حال حاضر با ثروتی برابر با بیش از ۸۰ میلیارد دلار ثروتمندترین فرد جهان است. به همین دلیل می توان انتظار داشت که خانه او نیز در میان بزرگ ترین و گران ترین منازل جهان باشد. سازنده این خانه برای ساخت آن ۶۳ میلیون دلار هزینه کرد و اتمام آن نیز ۷ سال زمان برد. از امکانات بی نظیر این مکان می توان به سیستم های الکترونیکی بی همتا، سیستم موسیقی یکدست در سراسر خانه و ساحلی با شن های وارداتی از دریای کارائیب اشاره کرد. ارزش فعلی این منزل ۱۲۳.۵۴ میلیون دلار تخمین زده شده است.  

اخبار,اخبار گوناگون,بزرگ ترین خانه های مسکونی جهان

 The Pensmore Mansion
۶۶۹۰ متر مربع
خانه ای که بیشتر شبیه یک قلعه است تا شبیه یک کاخ. این بنای عظیم در حال حاضر در مراحل پایانی ساخت خود قرار دارد و توسط یک شرکت امنیتی بنا شده که از بتنی قدرتمند، سبک و بهینه در ساخت آن استفاده کرده است. سازندگان این منزل قصد دارند تا با اتمام این سازه ثابت کنند که مصالح تولید شده توسط آن ها بسیار توانمندتر از مصالح معمول است و می تواند در برابر بلایای بسیاری به راحتی مقاومت کند.  

اخبار,اخبار گوناگون,بزرگ ترین خانه های مسکونی جهان

  La Reverie
۷۸۶۰ متر مربع
فلوریدا تعدادی از بزرگ ترین خانه های جهان را در خود جای داده است. بزرگ ترین خانه این منطقه در حال حاضر بیش از ۷۵۰۰ متر مساحت داشته و در اختیار یکی از میلیاردرهای معروف است. زمین این بنا در سال ۱۹۹۵ به قیمت ۴.۹ میلیون دلار خریداری شد و تا کنون قیمتی برای بنای اصلی تعیین نشده است.  

اخبار,اخبار گوناگون,بزرگ ترین خانه های مسکونی جهان

 Versailles
۸۳۶۰ متر مربع
خانه ای که در طول زمان ساختش چندین بار با توقف ساخت مواجه شده است اما بالاخره به مراحل پایانی ساختش رسیده است. این بنا از امکانات بی نظیری همانند ۲ سینما، ۳۰ حمام، ۱۵ اتاق خواب، ۱۱ آشپزخانه، ۶ استخر و پارکینگی با ظرفیت ۳۰ خودرو بهره مند است و قرار است تا در آینده نزدیک بهره برداری شود.  

اخبار,اخبار گوناگون,بزرگ ترین خانه های مسکونی جهان

   Fairfield Pond
۱۰۲۲۰ متر مربع
بسیاری از ثروتمندان آمریکایی در این منطقه خانه ای را در اختیار دارند و تفریحات خود را در این منطقه سپری می کنند. 

این خانه با ۲۹ اتاق خواب، ۳۹ سرویس بهداشتی و چندین استخر در میان بزرگ ترین خانه های جهان قرار دارد.

قیمت این بنای عظیم در حال حاضر ۱۷۰ میلیون دلار است و در منطقه به عنوان گران ترین منزل دنیا شناخته می شود.   

اخبار,اخبار گوناگون,بزرگ ترین خانه های مسکونی جهان

  Antilla
۳۷۱۶۰ متر مربع
شهر بمبئی در هند به عنوان یکی از آلوده ترین و فقیرترین شهرهای جهان شناخته می شود، با این حال این شهر محل ساخت یکی از بزرگ ترین و گران ترین خانه های جهان است که ارزشی برابر با ۲ میلیارد دلار دارد. این منزل از بهترین امکانات تفریحی روز بهره مند است.
صاحب اصلی این خانه مدیر عامل شرکت مواد شیمایی هندی است که ارزش ثروت این فرد را به ۴۳ میلیارد دلار رسانده است.  

اخبار,اخبار گوناگون,بزرگ ترین خانه های مسکونی جهان

    Istana Nurul Iman Palace
۲۰۰ هزار متر مربع
بزرگ ترین خانه جهان در حال حاضر در اختیار سلطان فعلی برونئی قرار دارد و به عنوان محل سکونت رسمی او شناخته می شود. این قصر عظیم به ۱۷۸۸ اتاق خواب، ۲۵۷ سرویس بهداشتی، ۵ استخر و استبلی با ۲۰۰ راس اسب مجهز است.

از سایر امکانات آن می توان به مسجدی با ظرفیت ۱۵۰۰ نفر، پارکینگی ۱۱۰ ماشینی و سالن های عظیم همایشات اشاره کرد. این کاخ در حال حاضر ارزشی برابر با ۱.۴ میلیارد دلار دارد. 

اخبار,اخبار گوناگون,بزرگ ترین خانه های مسکونی جهان

 

  اخبار گوناگون – بازار خبر

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا