اخبار فرهنگی

حال یک هنرمند سرطانی دیگر هم خوب نیست

حال یک هنرمند سرطانی دیگر هم خوب نیست

مصطفی عبداللهی با بستری شدن دوباره در بیمارستان برای دور دیگر شیمی درمانی آماده می‌شود.

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون حدود ۱۰ روز است که به دلیل وخیم شدن اوضاع جسمانی‌اش در بیمارستان بستری شده، اما خوشبختانه به گفته همسرش خطر رفع شده است.

عبداللهی درباره وضعیت جسمانی‌اش گفت: حالم چندان مساعد نیست، البته اول خیلی حالم بد بود که مرا به بیمارستان آوردند و الان قرار است یکسری آماده سازی انجام شود تا در صورت مناسب بودن شرایط شیمی درمانی شروع شود.

او درباره اجرای نمایش «در اعماق» که شرایط به صحنه بردن آن در تئاتر شهر فراهم شده است، اظهار کرد: احتمالا از ۲۱ اردیبهشت برای این نمایش آماده باشم و امیدوارم شرایط مساعد باشد تا بتوانم این کار را در سالن اصلی تئاترشهر اجرا کنم.

مصطفی عبداللهی با توجه به بیماری خود هزینه‌های سنگینی را مجبور است بپردازد که البته تمام آن‌ها توسط بیمه پوشش داده نمی‌شوند، یکی از این موارد به گفته همسر این بازیگر هزینه اتاق خصوصی است که بنابر شرایط حساس مصطفی عبداللهی و نیاز به فضایی بدون حضور بیماران دیگر، استفاده از آن واجب است.

همسر این هنرمند همچنین با تشکر از دکتر سید اسدالله موسوی(پزشک معالج عبداللهی) گفت، که وی نیازمند دیالیز است و احتمالا این کار باید هفته‌ای دو مرتبه انجام شود.

یا این حال ابراز امیدواری کرد که تا چند روز دیگر این هنرمند از بیمارستان ترخیص شود.

مصطفی عبداللهی یکی از بازیگران و کارگردان‌های پیشکسوت تئاتر است که سال‌هاست با بیماری سرطان خون دست و پنجه نرم می‌کند.

این هنرمند در این مدت بارها و بارها شیمی درمانی شده و در چند سال اخیر به دلیل شرایط کشور و تحریم‌هایی که ایجاد شده برای تهیه دارو با مشکلات فراوانی روبرو بود.

اخبار فرهنگی – ایسنا

 

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا