عجیب و دیدنی و خواندنی

پدر هندی به خاطر نجات جان فرزندانش حاضر شده کلیه‌اش را بفروشد + تصاویر

چاقی ژنتیکی و عوارض ناشی از آن که گریبانگیر سه کودک از یک خانواده هندی شده‌ پدر آن‌ها را بر آن داشته تا به فروش کلیه خود برای تامین هزینه‌های درمانی بپردازد.

یک پدر هندی که صاحب سه فرزند خردسال بسیار چاق است می‌خواهد برای بدست آوردن پول لازم برای معاینه کودکان خود توسط متخصصان کلیه خود را بفروشد.

 

کودکان چاق,اخبار,اخبار گوناگون

 

گفتنی است؛ این زن و شوهر دارای یک دختر ۵ ساله، یک دختر ۳ ساله و یک پسر ۱۸ماهه با وزن‌های بسیار بالا هستند که جزو چاق‌ترین کودکان جهان قرار دارند.

 

کودکان چاق,اخبار,اخبار گوناگون

 
بررسی‌ها نشان می‌دهند پدر و مادر این کودکان چاق همچنین دارای یک دختر دیگر نیز هستند که وزنی کاملا طبیعی دارد. این کودکان بسیار شکمو هستند و غذای یک هفته آن‌ها معادل غذای یک خانواده برای دو ماه است. این خواهر و برار هر روز مقدار زیادی برنج، موز، چیپس، بیسکوئیت، شیر، نان و گوشت می‌خورند.

خانواده این کودک بسیار فقیر هستند و علاوه بر سختی تهیه غذای روزانه کودکان خود از آینده سلامت آن‌ها بیمناک هستند و می‌ترسند ‌آن‌ها در سال‌های نه چندان دور جان خود را از دست بدهند.مادر این کودکان بخش اعظمی از وقت خود را هر روز به طبخ غذا برای بچه‌هایش سپری می‌کند. به گفته والدین آن‌ها، هنگامی که کودکان غذا ندارند به شدت گریه و بی تابی می‌کنند.

این خانواده در منطقه گجرات هندوستان زندگی می‌کنند و درآمد پدر آ‌ن‌ها که چاه کن است تنها ۱۰۰ روپیه در روز است.در حال حاضر این خانواده از نهادهای خیریه جهانی برای درمان کودکان چاق خود تقاضای کمک کرده‌اند. پزشکان اعتقاد دارند این کودکان دارای سندروم Drader- willi هستند که منشاء ژنتیک دارد و باعث ایجاد علائمی مانند گرسنگی دائمی، کاهش حجم عضلات، رشد کم و مشکلات یادگیری می‌شود.

اخبار گوناگون – باشگاه خبرنگاران

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا