طالع بینی سال تولدعید نوروز

فال سال ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

فال سال ۱۴۰۰ برای متولدین اسفند

فال سال گاو

فال سال ۱۴۰۰ برای متولدین اسفند

طالع بینی سال گاو برای متولدین اسفند چگونه خواهد بود؟

مرد متولد اسفند سال گاو : پر جنب و جوش ، عاشقی بی نظیر، خوش صحبت و آرام ، اهل ریسک است ، او اگر در موقعیتی عالی قرار گیرد با بی اعتنایی آن را از دست می دهد و حالت تنبلی و رخوت او را از انجام کارهای جدی دور می کند.

زن متولد اسفند سال گاو : بی نظیر از بسیاری جهات، صبور و بردبار ، آرام و عاشق پیشه ، او هیچ وقت به دنبال سلطه بر مرد زندگی اش نیست و با صبر تمام کج خلقی ها و خودخواهی های مردش را تحمل می کند و از او انتظار حمایت کامل دارد.

 

در آغاز سال، طالع بینی امسال برای  برج حوت خوب است ، ولی در نیمه دوم سال وضعیت بسیار بهتر می شود و متولدین این نماد حساس منطقه البروج، در همه چیز سرآمد خواهند شد. شما با استفاده از فداکاری، طبیعت آرام و بر اساس معنویت مدیریت خواهید کرد.

سال گذشته سیاره تان، نپتون بر عقل شما خیلی تأثیر داشت و شما را مجبور به برخی کارها می کرد. این امر امسال باید تغییر کند. حوتی ها در نهایت از زندگی خود لذت خواهند برد.

در فصل زمستان مشکلاتی در مراودات و نیز شاید در کار پیش بیاید. در سه ماهه بعدی سال، مشکل سختی ممکن است پیش بیاید که باید تلاش زیادی برای غلبه بر آن کنید.

از طرف دیگر، این مشکلات شما را خیلی بیشتر از آنچه که متوجه شوید رشد می دهند. در تابستان شما در هر چیزی عالی عمل می کنید. پایان امسال متعلق به آشنایی های جدید است.

زندگی شغلی شما ممکن است در ابتدا بد باشد. شما هیچ چیز را بدتر نمی کنید، ولی از خودتان راضی هم نخواهید بود. در این دوره فقط باید بدون توجه به کسی، پیش بروید. نقطه عطف در نیمه دوم سال زمانی که کاملاً از قوه تخیل و خلاقیت خود استفاده می کنید، پدید می آید. شما می توانید انصافاً به خود افتخار کنید.

طالع بینی می گوید که در این سال شما در مراودات خیلی خوب عمل می کنید. شما دوباره اعتماد به نفس را که مدت طولانی در جستجویش بودید به دست می آورید و در طول تابستان از آن بهره مند می شوید، مجردها عیناً به حرکات عاشقانه ترغیب می شوند. شما در این دوره برای جنس مخالف مثل یک آهنربا هستید پس
نگران برداشت قدم اول نباشید.

افرادی که قبلاً در این مراودت بوده اند، شروع سال برایشان سخت تر است ولی شما بعداً بر همه مشکلات مراوده ای غلبه می کنید، تقویت می شوید و هماهنگی بازخواهد گشت.

طبق طالع بینی خانواده شما به ویژه در بهار زمانی که با مشکلات مواجه می شوید، در کنار شما هستند. از لحاظ آرامش، شما نسبت به نزدیکترین افراد به خودتان احساس واقعاً خوبی دارید.

آنها اکنون فقط می توانند شما را تشویق کنند.

همچنین برخی اوقات را به استراحت و ورزش اختصاص دهید. ولی در اصل باید روحتان را پرورش دهید. خواندن یک کتاب برخی چیزها را برایتان ترسیم می کند.
از گذراندن زمان در تنهایی نترسید با این روش فقط مثل برج حوت رشد شخصیتی به دست می آورید.

سال خوبی داشته باشید حتما از پیام تبریک عید نوروز هم استفاده کنید به همراه پروفایل عید نوروزموفق باشید و سالی پر از عشق داشته باشید

فال و طالع بینی سال گاو

بهار شوق انگیز بر قامت سبز وجودتان

شکوفه باران باد لبتان پر خنده‌ تان

قلبتان از مهر آکنده دولتتان پاینده

و

نوروزتان فرخنده باد

۴.۱/۵ - (۳۷ امتیاز)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا