طالع بینی سال تولدعید نوروز

فال سال ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

فال و طالع بینی سال ۱۴۰۰ برای متولدین آذر

 

فال سال 1400

فال و طالع بینی سال ۱۴۰۰

فال سال ۱۴۰۰ برای متولدین آذر

طالع بینی ۱۴۰۰ به برج قوس پس از غلبه بر مشکلات، تغییر وضعیت احسن را نوید داده است و شما در همه چیز سرآمد خواهید شد. متولدین این نماد، تحت تأثیر
فرمانده شان، مشتری، ذاتاً خوش‌بین های بی پروایی هستند. در این سال شما می توانید کاملاً از حقیقت اعتماد به نفس و توانایی تصمیم گیری سریعتان استفاده کنید. متأسفانه سال گذشته از این نظر خیلی خوب نبودید.

طبق طالع بینی، آغاز سال برای برج قوس نه در کار موفقیتی دارد و نه در مراودات. در این دوره بیشتر باید به خانواده اهمیت دهید. آنها شما را تشویق می کنند و افکار دیگری برایتان پدید می آورند. در سه ماهه دوم سال شما بالأخره بر مشکلات شغلی غلبه می کنید، ولی الآن باز هم بهترین زمان برای مراودات صحیح نیست. گردش سال به نیمه می رسد. انرژی مثبت بازخواهد گشت.

از تعطیلات تابستان انرژی مثبت و اعتماد به نفس زیادی عاید شما می شود و تا پایان سال باقی می مانند.

شغل شما تا فصل بها دچار رکود است. شما نمی توانید هیچ کمکی به بهبود آن کنید حتی اگر اضافه کاری هم در کار داشته باشید. شما فقط نباید تسلیم شوید.
نزدیک ماه آوریل نقطه عطفی برای شما خواهد بود. شما از قدرت تصمیم گیری سریعتان استفاده می کنید و به راه حل جالبی برای وضعیت بن بست کاری می رسید.

شما شناخته می شوید و مزیت هایی عایدتان می شود. از نیمه سال توانایی سازماندهی شما وقتی پروژه هایتان را مدیریت می کنید، ثابت می شود. شما
ممکن است از همکارتان انتظار کمک داشته باشید در پایان سال نگذارید خشنودی کاری تان از بین برود و به افراد حسود اعتنا نکنید.

همچنین کمی در مراوداتتان تنش ایجاد خواهد شد. مراقب باشید زمانی که با همسرتان بحث می کنید، سعی نکنید مشاجرات قدیمی را به میان بیاورید.

ماه‌های جادوگر تابستان ۱۴۰۰ نقطه عطفی برایتان خواهد بود و سازگاری مراوداتتان بازخواهد گشت. و به علاوه بعد از غلبه بر زمان های دشوار مراوده ای تان، محکم تر خواهید شد. طالع بینی نشان می دهد که اعتماد به نفس مجردها درخشش می یابد و این همان چیزی است که برای همسران بالقوه در وهله اول، جذاب است.

در طول تابستان از حرکات عاشقانه لذت می برید. حتی با پایان یافتن سال، مطالبات جنسی فروکش نمی کنند. شما هنوز هم افسونگری می کنید و همتای خود ر ا کاملاً سحر می کنید.
سال خوبی داشته باشید فال سال ۱۴۰۰ برای متولدین دی و فال سال ۱۴۰۰ برای متولدین آبان را بخوانید

۳.۸/۵ - (۴۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا