بیماریها و راه درمان

روزهای آلودگی هوا در ۷۲ ساعت شش هایتان را برق بیاندازید!

 پاک سازی بدن, آب گریپ فروت

تعداد کثیری از افراد هستند که با توجه به اینکه در طول زندگی شان یکبار هم سیگار نکشیده اند ولی مشکل ریوی دارند وبرخی دیگر نیز با وجود ۴۰ سال سیگار کشیدن شش های بسیار سالمی دارند.

همه این ها به ارگانیسم بدن افراد بستگی دارد. در این مقاله راهکارهایی به شما ارائه می گردد تا بتوانید در عرض ۷۲ ساعت شش های خود را پاک کنید.

اولین اقدامی که باید انجام دهید این است که بدن شما از همه محصولات سمی مواد لبنی دور باشد.

* در اولین روز پاک سازی، بدن شما به یک فنجان چای پیش از خواب نیاز دارد تا مواد سمی که باعث یبوست در روده می شود از بدن خارج گردند. در حین عمل پاکسازی نباید با انجام کارهای سنگین فشار زیادی بر روی شش ها یا دیگر نقاط بدن باشد.

 

* قبل از صبحانه ۲ عدد لیمو را در ۳۰۰ میلی لیتر آب بچکانید.

 

* ۳۰۰ میلی لیتر آب گریپ فروت مصرف کنید. اگر طعم آن را نمی پسندید، می توانید آب آناناس را جایگزین آن کنید. این دو آبمیوه سرشار از آنتی اکسیدان طبیعی بوده که سیستم تنفسی را بهبود می بخشد.

 

* لازم است بین وعده صبحانه و نهار ۳۰۰ میلی لیتر آب هویج مصرف شود. این آبمیوه کمک می کند تا خون شما طی ۷۲ ساعت پاکسازی، قلیایی شود.

 

* در هنگام وعده نهار ۴۰۰ میلی لیتر آبمیوه حاوی پتاسیم مصرف کنید. پتاسیم به عنوان یک پاک کننده قوی عمل می کند. پیش از خواب ۴۰۰ میلی لیتر آب آلبالو بنوشید که این آبمیوه با باکتری های عفونت ساز در ریه مقابله می کند.

 

* ۲۰ دقیقه استحمام با آب گرم بسیاری از مواد سمی را از بین می برد.

 

* ۵ تا ۱۰ قطره اوکالیپتوس را در ظرف پر از آب بریزید. سرتان را روی آن گرفته و با حوله ای سرتان را بپوشانید. از این بخار استنشاق کرده تا آب سرد شود.

منبع:yjc.ir

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا