آموزش قلاب بافی و بافتنی

آموزش بافت شال سه گوش

آموزش بافت شال سه گوش ,آموزش بافت شال سر زنانه (شال سه گوش), آموزش بافت شال گردن ,آموزش بافت شال و کلاه ,طرز بافت شال گردن, طرز بافت شال گردن با قلاب ,شال سه گوش

وسایل مورد نیاز

نوشته های مشابه

۴ کلاف ۱۰۰ گرمی شیری رنگ- یک کلاف قهوه‌ای

طریقۀ بافت

۸۰ سانتی‌متر زنجیره بافته شود.

نکته: شروع هر رج با ۷ زنجیره زده می‌شود و در وسط ۵ زنجیره داریم.

رج دوم:
۷ زنجیره بافته و در وسط حلقۀ اول با پایه کوتاه وصل کنید. ۵ زنجیره بافته و در وسط حلقه دوم با پایه کوتاه وصل کنید تا آخر ادامه دهید. این کار را تا بلندی ۸۰  سانتی‌متر ادامه دهید. وقتی بافت به پایان رسید. بافت را به صورت مثلثی دولا کنید و توسط حلقه‌های ۴ زنجیره قسمت باز دو تکه را به هم وصل کنید. در ادامه، با حلقه‌های در شروع ۱۲ دانه و در وسط با ۱۰ زنجیره که در رج بعدی در وسط حلقه‌های رج قبل بافته می‌شوند تا ۶ رج ادامه دهید. ۱۳ دانه موتیف بافته و در فاصله‌های مرتب با ۸ دانه زنجیره به بافت اصلی وصل کنید. دوباره روی موتیف‌ها ۶ رج حلقه‌های ۸ زنجیره مانند بالا ببافید. یک دور بافت مربع بافته و جهت حاشیه دور شال به این صورت عمل کنید. ۲۰ زنجیره بافته شود.۶ زنجیره دیگر ببافید و به اولین دانۀ خودش وصل کنید. حلقه را برگردانید ۲ زنجیره ۴ پایه بلند در داخل حلقه ببافید و با پایه کوتاه وصل کنید. این کار را ۳ بار تکرار کنید و در آخر با پایه کوتاه وصل کنید و ۲۰ دانه زنجیره بافته و آن را در سومین دانۀ مربع با پایه کوتاه وصل کنید.
ریشه‌ها را به همین صورت تا آخر ادامه دهید.

طریقۀ‌ بافت موتیف 

۶ دانه زنجیره بافته شود. دو سر آن را با پایه کوتاه به هم وصل کنید. داخل حلقه را با ۱۲ پایه بلند به فاصلۀ ۲ زنجیره از هم پر کنید (۲ زنجیره یک پایه بلند).

در رج دوم: ۴ زنجیره بافته و در وسط اولین ۲ زنجیره ۴ پایه بلند دوبل ببافید. ۴ زنجیره و با پایه کوتاه در وسط ۲ زنجیرۀ بعدی وصل کنید. این کار را ۶ بار تکرار کنید.

رج سوم: بافت را برگردانید. ۵ دانه زنجیره بافته در انتهای گلبرگ اول با پایه کوتاه وصل کنید. این کار را ۵ بار دیگر تکرار کنید.

رج چهارم:
بافت را برگردانید. داخل حلقۀ ۵ زنجیره، ۵ زنجیره ۷ پایه بلند سوبل و ۵ زنجیره ببافید. با پایه کوتاه روی پایه کوتاه رج قبل وصل کنید. این کار را ۵  بار دیگر انجام دهید. تا ۶ گلبرگ ۷ دانه‌ای سوبل داشته باشید.

 گرد آوری مطالب : قلاب بافی و بافتنی را با توضیحات کامل و مرحله به مرحله برای همه نوع بافت مثل انواع کلاه دخترانه و لیف و شنل و انواع بافت ها و بافت انواع یقه ها و دستگیره ها همچنین پیراهن دخترانه بافتنی خوشگل دخترانه و زنانه را به صورت رایگان دارد و حتی به شما کمک می کنیم که برا اساس جدول اندازه گیری بافتنی درست و مناسبی را داشته باشید تا بتوانید یک بافت عالی ارائه دهید آموزش های ما همراه با فیلم آموزشی رایگان هستند با ما همراه باشید و از وقت خودتان نهایت استفاده را بکنید

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا