اخبار فرهنگی

پرطرفدارترین سریال های حال حاضر جهان +تصاویر

اخبار فرهنگی – پرطرفدارترین سریال های حال حاضر جهان +تصاویر

تصمیم داریم بهترین سریال‌های سال را نه به انتخاب منتقدان، بلکه به انتخاب کاربران سایت آی.ام.دی.بی در اختیار شما بگذاریم. باشد که چند تا از این سریال‌ها بتواند زمان خوبی را برای شما ایجاد کند.

اخبار ,اخبار فرهنگی ,پرطرفدارترین سریال های حال حاضر جهان

 

به گزارش سینما خبر؛ در بدترین شرایط ممکن اگر یک سریال متوسط را برای تماشا کردن انتخاب کنید، از اپیزود دو یا سه، تمام پیش‌فرض‌های شما به هم می‌ریزد، کافی است تا کمی مستعد باشید، این طوری است که زندگی شما بر هم می‌ریزد و به همین راحتی تبدیل به یک «معتاد» می‌شوید. بله به همین راحتی است که اگر قسمت دوم را دیدید فاتحه‌تان خوانده است. این روزها دیگر شمار سریال‌ها محدود به چند سریال «لاست»، «فرار از زندان»، «قهرمانان» و «۴۴۰۰» نیست. این روزها با حجم زیادی از سریال‌ها روبه‌رو هستیم، سریال‌هایی با ژانرهای متفاوت که به ما قدرت انتخاب می‌دهد اما به هر حال اگر درگیر آن شویم، قدرت مقابله با آن را نداریم.

تصمیم داریم بهترین سریال‌های سال را نه به انتخاب منتقدان، بلکه به انتخاب کاربران سایت آی.ام.دی.بی در اختیار شما بگذاریم. باشد که چند تا از این سریال‌ها بتواند زمان خوبی را برای شما ایجاد کند.

بازی‌های تاج و تخت سریال سال
«بازی‌های تاج و تخت» اولین سریال سال است. سریال محبوبی که سال گذشته عنوان بهترین سریال و البته بیشترین میزان دانلود غیرقانونی را به خود اختصاص داد. همین مقام به راحتی نشان می‌دهد که این سریال طرفدار کمی ندارد. همین چند وقت پیش بود که باراک اوباما در راستای تعریف و تمجید از سریال «خانه پوشالی» از رئیس شبکه «اچ.بی.او» خواسته تا نسخه‌های اولیه از فصل چهارم سریال «بازی‌های تاج و تخت» را در اختیارش قرار دهد! بسیاری خواسته، او را تایید حرف‌های کسانی می‌دانند که آقای رئیس‌جمهور را به سوءاستفاده از قدرت اجرایی‌اش متهم می‌کنند. نیویورک تایمز نقل می‌کند که این اتفاق قبلا هم افتاده است و رئیس‌جمهور ایالات متحده علاقه زیادی به دنبال کردن سریال‌های روز دنیا دارد. بدون اینکه توجهی به جایگاه اجتماعی‌اش داشته باشد، دی وی دی سریال‌ها را سفارش می‌دهد. رئیس شبکه «اچ.بی‌.او» هم تایید کرده که اوباما از او خواسته تا سریال «بازی‌های تاج و تخت» را قبل از شروع پخش به او برساند!

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,پرطرفدارترین سریال های حال حاضر جهان

این همه تعریف و تمجید نمی‌تواند یک اتفاق تصادفی باشد. «بازی‌های تاج و تخت» با قدرت تمام تبدیل به بهترین سریال سال ۲۰۱۳ شده است و اگر تا به حال این سریال را ندیده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم، تماشای این سریال از الویت‌های اول‌تان باشد.

بریکینگ بد شگفت‌زده می‌شوید!
توصیه به تماشای سریال برکینگ‌بد اصلا کار سختی نیست فقط کافی است احساس خوبی که موقع دیدن آن و اشتیاقی که برای قسمت بعدی دارید، با دیگران به اشتراک بگذارید تا او را ترغیب به دیدن این سریال کنید. اصلا لازم نیست از بازی فوق‌العاده برایان کرانستون و داستان جذاب آن یا اینکه به خاطر صد درصد نقدهای مثبتی که گرفته و به کتاب رکوردهای گینس رفته چیزی بگویید یا از جوایز و تحسین‌های بسیار زیاد مردم در سراسر جهان کنار هم ردیف کنید. توصیه برکینگ بد کار آسانی است اگر دوست داشته باشید این احساس شعف را با دیگران شریک شوید.

اخبار ,اخبار فرهنگی ,پرطرفدارترین سریال های حال حاضر جهان

راه رفتن مردگان آخر دنیا را ببینید
مخاطبان عقیده دارند که این سریال، بهترین کار تصویری است که از آخر دنیا و البته حمله زامبی‌ها به تصویر کشیده شده است. دنیا به آخر رسیده و تعداد خیلی کمی از آدم‌ها به دنبال راه نجات هستند. همین تعداد کم تبدیل به گروه‌های کوچک شده‌اند تا از خودشان در مقابل «واکرها» دفاع کنند. «راه رفتن» مردگان سومین سریال محبوب مخاطبان است و اگر با این دسته از سریال‌ها ارتباط برقرار می‌کنید و موضوع آن را دوست دارید، تعطیلات عید بهترین فرصت برای تماشای این سریال است. تا به حال سه فصل از سریال تمام شده است و فصل چهارم سریال در حال پخش است. اما به هر حال اگر تماشای آن را شروع نکرده‌اید حالا فرصت خوبی است.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,پرطرفدارترین سریال های حال حاضر جهان

بیگ‌بنگ تئوری مرگ از خنده!
سریالی کمدی که بعد از «دوستان» بیشترین میزان مخاطب را دارد. «بیگ‌بنگ تئوری» داستان چند جوان مهندس است که دور هم زندگی می‌کنند و هر کدام از آنها با ویژگی‌های خاص خود در حال کشف، نکات تازه در عالم فیزیک هستند.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,پرطرفدارترین سریال های حال حاضر جهان

آنها نمونه خوبی از جوان‌های امروزی هستند. جوان‌هایی که می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند، اما جدی گرفته نمی‌شوند. «بیگ‌بنگ تئوری» پر است از لحظه‌های کمیک و خنده‌دار. اگر هم دانشجوی فنی یا ریاضی باشید، دیگر چه بهتر.

خیلی از شوخی‌های سریال، زیر پا گذاشتن قانون‌های بزرگ و مهم است اما اگر از ریاضی و دنیای فیزیک هم سر درنمی‌آورید، نگران نباشید کاملا می‌توانید سر از این شوخی‌ها در بیاورید و از زمانی که دارید، نهایت لذت را ببرید.

کمان ویژه اسطوره‌بازها
استفاده از سوژه‌های ابرقهرمانی یک تکنیک قدیمی برای جذب مخاطب بیشتر است. استفاده از ابرقهرمانان هم به سینما محدود نشده است و سریال‌های زیادی را دیده‌ایم که کاراکتر اول آنها از یک داستان کمیک برگرفته شده است. «کمان» با محوریت شخصیت «گرین ارو» ساخته شده است، اما داستانش کمی متفاوت با نسخه‌های کمیک استریپ آن است.داستان در مورد مردی است که مدت‌هاست ناپدید شده و تمام اطرافیانش گمان می‌کنند او به همراه قایقش در دریا گم شده است اما حالا بعد از پنج سال بازگشته، با ویژگی‌هایی اخلاقی که کمتر کسی با او آشناست. او قصد دارد شهر را از تمام پلیدی‌ها پاک کند، آن هم با یک تیر و کمان.

اخبار ,اخبار فرهنگی ,پرطرفدارترین سریال های حال حاضر جهان

آشنایی با مادر یک آشنایی خنده‌دار
سریالی که از سال ۲۰۰۵ تا به حال در حال پخش است و تا به همین امروز سه بار خبر آخرین فصل آن روی خروجی خبرگزاری‌ها رفت و تکذیب شد. سریال روایت تد از آشنایی با مادر بچه‌هایش است و دراین روایت مخاطبان را با داستان‌های با نمک و موقعیت‌های کمیک همراه می‌کند. آخرین خبر مربوط به این است که سریال در فصل نهم به پایان می‌رسد، اما این تازه اول راه است ، چرا که یک ورژن زنانه‌اش هم در راه است.

اخبار ,اخبار فرهنگی ,پرطرفدارترین سریال های حال حاضر جهان

این بار راوی مادر بچه‌هاست و قرار بر این است که با داستان‌های مادر بچه‌ها آشنا خواهیم شد. «آشنایی با مادر» سریال پیچیده‌ای نیست و در هر ساعت از شبانه روز می‌تواند سرگرمی خوبی برای شما باشد.

دکستر فیلم سال آدم‌های صبور
دکستر را یا دوست دارید یا از آن متنفرید. آنهایی که توانستند چند قسمت اول را تحمل کنند، از طرفداران پر و پا قرص این سریال به شمار می‌روند و اگر در همان دو قسمت اول مانده‌اند، می‌گویند: «دکستر» سریال خوبی نیست! این طور است که به دشمنان آنها اضافه می‌شود و به بی‌سلیقگی متهم می‌شوند.

اخبار ,اخبار فرهنگی ,پرطرفدارترین سریال های حال حاضر جهان

«دکستر» داستان خون‌شناسی است که در اداره پلیس کار می‌کند و قصه یک قاتل سریالی را تعریف می‌کند که از دام عدالت گریخته است. اگر بتوانید چند قسمت اول «دکستر» را تحمل کنید چند فصل جایزه در انتظار شماست. همه چیز به همان سه قسمت اول بستگی دارد.

داستان‌های ترسناک لذت ترسناک
اگر طرفدار فیلم‌های ترسناک هستید، حتما به شما پیشنهاد می‌کنیم که سریال «داستان‌های ترسناک آمریکایی» را ببینید. اما قبل از اینکه شروع به دیدن این سریال کنید، این نکته را در نظر داشته باشید. فصل اول، با یک سریال خوب روبه‌رو می‌شوید. یک خانه جن زده و ساکنان ارواحش را می‌بینید که داستان‌های معروف ترسناک آمریکایی را برای شما بازسازی می‌کنند اما فصل دوم داستان جذابیتش را از دست می‌دهد. «داستان‌های ترسناک آمریکایی» در یک تیمارستان روانی روایت می‌شود. یک جای کلیشه‌ای برای ساخت فیلم‌های ترسناک درجه ۳. اما فصل سوم، دوباره به اوج باز می‌گردد. اگر داستان‌های ترسناک و هیجان‌انگیز را دوست دارید، داستان‌های ترسناک آمریکایی سریال خوبی برای وقت‌گذارنی در نوروز است.

اخبار ,اخبار فرهنگی ,پرطرفدارترین سریال های حال حاضر جهان

خاطرات خون آشام جدی نباشید
یک سریال خون آشامی که به جرات می‌توان گفت تمام «تین ایجرها» دوستش دارند. چند خون‌آشام دور هم جمع شده‌اند و داستان‌های رمانتیک تعریف می‌کنند، دوستان‌شان را از دست می‌دهند و گریه می‌کنند و … آنهایی که مخاطب جدی داستان‌های خون آشامی هستند، به این سریال یک ستاره هم نمی‌دهند! اما خب چه کار می‌توان کرد، حداقل نیمی از کره زمین نوجوان دارد و عده زیادی از فیلمسازان برای این قشر فیلم و سریال تولید می‌کنند. «خاطرات خون آشام» سریال خوبی برای وقت گذرانی است، اما هیچ کدام از قانون‌های خون آشامی را رعایت نکرده است. کوچک‌ترینش همین زندگی خون آشام‌ها است. دیگر همه ما می‌دانیم شب‌ها زمان زندگی آنها است و روزها می‌خوابند! اما اینجا همه پارامتر‌ها عوض شده است. به هر حال اگر هیچ سریال دیگری در دسترس ندارید، «خاطرات خون‌آشام» سریال بدی نیست.

اخبار ,اخبار فرهنگی ,پرطرفدارترین سریال های حال حاضر جهان

ماوراء الطبیعه دایره‌المعارف تصویری
سریال «ماوراء الطبیعه» از سال ۲۰۰۵ تا به حال پخش می‌شود و می‌توان این طور گفت که تنها یک سریال نیست. یک دایره المعارف از تمام موجودات ماوراء‌الطبیعه، خرافی، ترسناک و… است. یک داستان کلی در مورد زندگی دو برادر است. آنها شکارچیان این موجودات هستند و می‌خواهند دنیا را از شر آنها پاک کنند و در هر قسمت یک موجود عجیب را شکار و به درک واصل می‌کنند. در چند سال اخیر این سریال همیشه در صدر جدول قرار داشت.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,پرطرفدارترین سریال های حال حاضر جهان

می‌توان بدون اغراق گفت که همیشه جزء پنج سریال اول بود اما حالا هیولا‌ها تمام شده‌اند و سازندگان سریال نمی‌دانند برای دادن یک شوک جدید به سریال چه داستانی را سر هم کنند. به هر حال اگر به این موجودات علاقه‌مند هستید، فیلم‌های جن‌زده را دوست دارید و هنوز این سریال را ندیده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما این سریال را تهیه و تماشا کنید. پشیمان نمی‌شوید.
اخبار فرهنگی – سینما خبر

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا