بیوگرافی

بیوگرافی علی ضیا | مصاحبه و حواشی و تصاویر علی ضیا

بیوگرافی علی ضیا و همسرش + عکس های علی ضیا + مصاحبه و اینستاگرام

بیوگرافی علی ضیا

نام : سید علی

نام خانوادگی : ضیا

تاریخ تولد :  ۲۶ شهریور ۱۳۶۴

متولد : کاشان

وضعیت تاهل : مجرد

تحصیلات:کارشناسی مکانیک طراحی جامدات

زندگینامه سید علی ضیا

در ۲۶ شهریور  ۱۳۶۴ در کاشان به دنیا آمد او علی ضیا پسر شهره احدیت نویسنده و سید حسین ضیا که از تاجر های قدیم است میباشد تنها پسر خانواده است و یک خواهر بنام شیما دارد و کودکی خود را در شهرستان کاشان گذراند. علاقه مادرش به کتاب و قصه‌هایی که برای او  تعریف می‌کرد، علاقه او را به نوشتن زیادتر می‌کرد.

علی ضیا,تصاویر علی ضیا,خانواده علی ضیا
 پدر و مادر علی ضیا
علی ضیا با خانواده - سید حسین ضیا - مادر علی ضیا - شیما ضیا - شهره احدیت - علی ضیا و مادرش
عکس خانوادگی علی ضیا

شروع فعالیت علی ضیا

علی ضیا سال ۱۳۸۴ به تهران آمد و از ۱۹ سالگی به‌طور اتفاقی وارد رادیو شد و کار خود را در رادیو جوان با برنامه طنز پسری از کاشانه شروع کرد که به عنوان آیتم برتر انتخاب شد و پس از ۵ سال گویندگی در رادیو، به دعوت علی زاهدی وارد تلویزیون شد و پس از پذیرفته شدن در تست گویندگی قرار شد اجرای برنامه شروع خوب را به عهده بگیرد، ولی به دلیل فضای علمی ای که علی ضیا داشته و اختراعی که از سید علی ضیا ارائه شده بود، اجرای برنامه گزینه جوان به علی ضیا پیشنهاد شد و اولین برنامه ای که به‌طور زنده از علی ضیا روی آنتن رفت اولین کار خود را در سیما با برنامه گزینه جوان تجربه کرد. البته همزمان با این برنامه، برنامه خط و ربط هم در رادیو اجرا می‌کرد.

بیوگرافی علی ضیا و همسرش + عکس های علی ضیا + مصاحبه و اینستاگرام

اختراع ها

 

من یک موتور ساخته‌ ام،‌ یک موتور نیم‌ دوّار؛ با یکی از دوستان خوبم این کار را انجام دادم، یعنی شاید او بیشتر زحمت کشیده است و یک موتور نیم‌ دوّار با قابلیت کار کردن با انواع سوخت، سوخت‌ هایی که ضریب تراکم یکسان دارند و می‌ توانند توان یکسان بدهند

ازدواج علی ضیا

علی ضیا : عاشق هم شده‌ ام و معمولا خیلی در لحظه عاشق می‌ شوم، به قول معروف ضرب عشقی‌ ام خوب است، مهران مدیری درباره علی ضیا : خیلی بدجور عاشق می شه، یعنی عاشق نمیشه ولی وقتی عاشق میشه یعنی مگه میشه جمعش کرد !؟

 

علی ضیا ازدواج نکرده و مجرد است !

ممنوع التصویری علی ضیا:

پس از پایان شهرآورد هشتاد و یکم تهران علی ضیاء که در جمع هواداران پرسپولیس در کافه‌ای در تهران حضور داشت، با شعارهایی همصدا شد که منجر به شکایت پرویز مظلومی و ممنوع التصویری او شد. بلافاصله بعد از ممنوع التصویری پرویز مظلومی از شکایت خود صرف نطر کرد دلیل این مسئله مختلط بودن آن جلسه و انجام حرکات نامناسب از سوی ضیا اعلام شده است.

 

علی ضیا,بیوگرافی علی ضیا,عکس علی ضیا

عکس های جدید علی ضیا

قد علی ضیا:

علی ضیا قطعا یکی از مجریان بسیار خوش چهره ایرانی می باشد با قد : ۱۹۰

علایق علی ضیا :

علی ضیا به خریدلباس، علاقه زیادی دارد. وی عاشق گل و گیاه است و در بالکن خانه خود گیاه پرورش می دهد. وی اهل ورزش است و هر هفته والیبال بازی می کند. محسن یگانه، بنیامین بهادری از دوستانش هستند و صدای علیرضا قربانی برایش لذت بخش است.

تجربه بازیگری

 

علی ضیا تجربه بازیگری را نیز دارد، بعنوان بازیگر میهمان در سریال دفترخانه شماره ۱۳ را دارد و در فیلم چند ایپزودی رابطه نیز در چند سکانس نقش آفرینی کرده است

اینستاگرام علی ضیا

https://www.instagram.com/aliziyaoriginal/

مصاحبه با علی ضیا

علی ضیا این همه انرژی را از کجا می آورد؟

این مطمئنا لطف و عنایت خداست که به من کمک و انرژی ام را تامین می کند. گاهی واقعا خسته یا ناراحت هستم، اما با دیدن دوربین یا میکروفن انرژی مضاعفی در خود احساس می کنم و این که با مطالعه و تحقیق سعی می کنم خودم را به روز نگه دارم و با دادن اطلاعات جدید و نو به مخاطب او را راضی کنم. بیننده گناهی ندارد که چهره عبوس یا ناراحت مرا تحمل کند، بنابراین در مقابل بیننده فیلم بازینمی کنم و سعی می کنم همواره شادی و انرژی خود را به مخاطب انتقال دهم، چون مخاطب ما باهوش است و اگر چیزی بگویی که به آن اعتقاد نداشته باشی یا بخواهی نشاطی ظاهری یا اطلاعات فرآوری نشده را به او تحویل دهی مطمئنا از پس قاب شیشه ای تصویر، آن را درک خواهد کرد.
عمه علی

بیشتر در چه زمینه هایی مطالعه دارید؟

بیشتر به طور خاص مطالعه می کنم، اما در زمینه های زیادی مطالعه دارم از جمله رمان، جامعه شناسی، فلسفه هنر و… اما بیشتر فضای نشریات را ترجیح می دهم، چراکه یک مجری باید اطلاعاتش به پهنای یک اقیانوس و عمق یک بند انگشت باشد.

آینده را چگونه می بینید؟

به نظر من آینده را باید ساخت. به امید پروردگار من قصد دارم آیند را به نحو شایسته ای تغییر دهم. اول این که قصد دارم خودم بسیار بهتر باشم و مانند بسیاری از کسانی که اسطوره بودند مثل تختی که مردم آنان را به عنوان فرزند خود پذیرفته اند، دوست دارم عنایت خداوند همواره شامل حالم باشد و بعد برنامه های بسیاری در ذهن دارم که هم برای کشورم بتوانم مفید باشم و هم برای شهرم. من به طور حتم برای کاشان تلاش می کنم و استعدادهای بالقوه جوانان شهرم را تا جایی که بتوانم به فعل درمی آورم، گرچه مشکلات زیادی بر سر راهم قرار دارد، اما ایستادگی می کنم.

مجری گری

  •  نیمروز
  •  گزینه جوان
  •  ویتامین ۳
  •  ویژه برنامه تحویل سال نو
  •  با اجازه خدا
  • نبش جنت آباد
  • بعضی‌ها
  • امشب
  •  اینجا آینده
  •  هزار و یک شب
  •  یک یک
  •  خوشا شیراز
  •  فرمول یک

مجری برتر صدا و سیما

علی ضیا در نظرسنجی برنامه سه ستاره به عنوان یکی از سه مجری برتر بیست سال اخیر شبکه سه انتخاب

شد او اجرای برنامه‌های مثل گزینه جوان، ماه عسل، ویتامین سه، بعضیا، تحویل سال نو، امشب و … را برعهده

داشته‌ است ضیا در نظرسنجی برنامهٔ «سه ستاره» به عنوان یکی از سه مجری برتر بیست سال

اخیر شبکه سه انتخاب شد.

تصاویر علی ضیا

بیوگرافی علی ضیا + عکس علی ضیا

بیوگرافی علی ضیا

بیوگرافی علی ضیا و مصاحبه و حواشی

۴.۸/۵ - (۱۳ امتیاز)

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا