اخبار فرهنگی

پری سیما به ستایش می پیوندد(+عکس)

اخبار فرهنگی – فریبا نادری به “ستایش” می پیوندد

فریبا نادری از این هفته به سریال پرمخاطب “ستایش” ۲ می پیوندد.

اخبار ,اخبار فرهنگی ,فریبا نادری

 

فریبا نادری بازیگر تلویزیون و سینما با بیان اینکه از هفته جاری و با شروع سال جدید وارد قصه ستایش می شود از نقش خود به سینما خبر گفت: من در نقش “پری سیما” یکی از شخصیت های جدید قصه هستم که در ستایش یک نبود و با شروع سال جدید به قصه ستایش می پیوندم و تا پایان کار در کنار دیگر عوامل ایفای نقش می کنم.

 

 وی با بیان فوق افزود: بازی من بیشتر در کنار فردوس (داریوش ارجمند) است و در رابطه با بازار عرضه و صادرات میوه وارد داستان می شوم و به این بهانه درگیری ها و اختلاف نظرهایی با فردوس برای کار بازرگانی که با او دارم پیش می آید و کم کم رابطه  ام با خانواده اش نزدیک می شود و تا پایان داستان در کنار دیگر بازیگران این سریال حضور دارم.

 

 وی در پاسخ به این سوال که بیشتر علاقمند به  کدام نقش خود و در کدام کار تلویزیونی یا سینمایی هستید عنوان کرد: من نقش پری سیما در سریال ستایش را دوست دارم و تجربه خوب و جالبی را برای ایفای چنین نقشی کسب کرده ام.

 

 بنا بر این گزارش؛ در خلاصه سریال ستایش ۲ آمده است که ؛ ۲۲ سال از فرار ستایش و فرزندانش می گذرد. اینک هر سه  با هویتی دروغین و با نام فامیل رودباری زندگی می کنند. ستایش آسوده خاطر از اینکه با تغییر هویت خود و فرزندانش برای همیشه ازچنگ حشمت فردوس گریخته اند .او حالا صاحب رستورانی در رامسر است و اعتبار و شهرتی نیکو دارد و هرگز تصور نمی کند که سرنوشت ،  یکبار دیگر او و حشمت فردوس را رودر روی هم قرار دهد.

 

علاوه بر فریبا نادری که از این هفته به این سریال می پیوندد از دیگر بازیگران اصلی این سریال می توان به  داریوش ارجمند، نرگس محمدی ، مهدی سلوکی ، سیما تیرانداز ، حدیث میر امینی ، امیر محمد زند ، رامسین کبریتی و امید علیمردانی و… اشاره کرد.

 

 سریال”ستایش” ۲ در ۷۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای به کارگردانی سعید سلطانی تهیه شده است که به صورت پخش هفتگی جمعه ها از شبکه سه سیما ساعت ۲۰:۵۰و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۴:۳۰ روی آنتن می رود.

اخبار فرهنگی – سینماخبر

 

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا