اخبار فرهنگی

سحر قریشی در حال رخت شستن+ عکس

 
اخبار فرهنگی – سحر قریشی در حال رخت شستن+ عکس

فیلمبرداری بیشتر از یک ماه است آغاز شده و نهایتا تا اواخر همین هفته تمام می شود.

به گزارش سینما خبر؛ پوراندخت مهیمن بازیگر زن پیشکسوت سینمای ایران درباره تازه ترین کار سینمایی اش گفت: مشغول ایفای نقش در فیلم سینمایی “دو دوست” به کارگردانی محمد بانکی هستم. این کار هم به مانند تمامی کارهای دیگر برادران بانکی کاری است که برای مخاطب عام ساخته شده و فضاها و موقعیتها طوری پیش می رود که مخاطبی که به سینما آمده از تماشای آن لذت ببرد.

مهیمن درباره روند فیلمبرداری کار و همبازیانش افزود: فیلمبرداری بیشتر از یک ماه است آغاز شده و نهایتا تا اواخر همین هفته تمام می شود.

وی ادامه داد: الهام حمیدی، سحر قریشی و حمید عسکری دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم حضور دارند. عسکری در این فیلم کاراکتر پسر جوانی را بازی می کند که من مادرش هستم.

اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم سینمایی  دو دوست

 

بنابر گزارش نسنیم،این بازیگر درباره اینکه آیا عسکری در فیلم نقش یک خواننده جوان را ایفا می کند یا نه؟ عنوان کرد: نه! او جوانی است به مانند همه جوانهای دور و بر ما که آرزوهایی دارد اما آهنگهای تیتراژ فیلم را خودِ عسکری ساخته است و می خواند.

پوراندخت مهیمن پیرامون ویژگیهای کاراکتر خودش در «دو دوست» ادامه داد: این مادر شخصیت خاصی دارد و طنازیهای خاص خود را دارد و از طرفی می کوشد در ارتباط با خانواده و فرزندان هم این طنازیها را حفظ کند.
اخبار فرهنگی – سینما خبر

 

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا