اخبار فرهنگی

وقتی خرید کردن شکیرا سوژه عکاسان میشود +تصاویر

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: شکیرا خواننده محبوب ۳۶ ساله این روزها به همراه همسرش در امریکا به سر میبرد. او در حالی سوژه عکاسان خبری شد که پسرش “میلان پیکه ” را برای خرید به یکی از گرانقیمت ترین فروشگاههای لباس و لوازم کودک در بورلی هیلز لوس آنجلس برده بود.

 

 شکیرا,همسر شکیرا,عکس  شکیرا

وی که طبق معمول با  آرایش ملایم و موهای ساده لباسهای معمولی به تن داشت در حالیکه یک کلاه مشکی به سر داشت و پسرش را در آغوش گرفته بود از این فروشگاه خارج شد و سوار بر خودروی شخصی اش آنجا را ترک کرد.

وی که به نظر میرسد از زندگی شخصی اش بسیار راضی باشد این روزها حواشی زیادی را به همراه داشت. نامزد سابق وی از او به دادگاه شکایت کرده و درخواست بیش از ۱۰میلیون دلار از ثروت او را مطرح کرده بود. این مرد جوان که پسر رئیس جمهور سابق کلمبیاست مدعی شده بود مدیر برنامه های شکیرا بوده و با او قرارداد لفظی داشته است تا در صورت موفقیت ثروتش را با او شریک شود.

آنها که سابقه ده سال رابطه عاشقانه را نیز در کارنامه دارند در سال ۲۰۱۱ و بعد از آشنایی شکیرا با “ژرارد پیکه ” فوتبالیست معروف اسپانیایی از هم جدا شدند. اگرچه این مرد کلمبیایی بارها مدعی شده است که شکیرا ثروت وشهرتش را مدیون اوست اما دادگاه دادخواست وی را نپذیرفت و او در ادعایش شکست خورد و همین مسئله باعث شادی بیش از اندازه شکیرا شد.

شکیرا یک خواننده دو رگه کلمبیایی- لبنانی است که از سال ۲۰۰۵ به شهرت جهانی رسید و اولین آلبوم او با فروش باور نکردنی ۱۰ میلیون نسخه ای روبرو شد و عنوان پر فروش ترین آلبوم قرن ۲۱ را از آن خود ساخت.

 

 شکیرا,همسر شکیرا,عکس  شکیرا

 

 شکیرا,همسر شکیرا,عکس  شکیرا

 

 شکیرا,همسر شکیرا,عکس  شکیرا

 

 شکیرا,همسر شکیرا,عکس  شکیرا

 

منبع:pardad.ir

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

در وب سایت ایران بانو بیوگرافی و مصاحبه و حواشی بازیگران مطرح و توانمند ایرانی را بخوانید بازیگرانی همچون سجاد افشاریان و ندا جبرائیلی و هلیا امامی و حسام منظور و کاظم سیاحی و همچنین آدرس پیج اینستاگرام هنرمندان را بدانید

۱/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا