اخبار

زمان توزیع مرحله دوم سبد کالا اعلام شد

اخبار,اخبار اقتصادی,مرحله دوم توزیع سبد کالا

توزیع دومین مرحله سبد کالا در سال ۹۷

آغاز توزیع سبد حمایتی ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار بازنشسته از روز دوشنبه

▫️سرپرست سازمان تامین اجتماعی از آغاز توزیع بسته حمایتی بازنشستگان از روز دوشنبه (۱۰ دی) خبر داد و گفت: پس فردا ۲۰۰ هزار تومان به حساب ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار بازنشسته واریز می‌شود/مهر

اختصاص دو نوبت سبد کالا تا پایان سال۹۷

خدمات ویژه کمیته امداد به ۲۴۷ روستای محروم

?معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد: با پیشنهاد رئیس کمیته امداد و موافقت رئیس جمهور تا پایان سال دو نوبت سبد کالا به مددجویان این نهاد اختصاص می یابد

خبرگزاری صدا و سیما: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر گفت:دومین دوره توزیع سبد کالا همزمان با سایر نقاط کشور به مددجویان نهادهای حمایتی استان تحویل داده می شود.سبد کالا

جهاندیده افزود:ارزش ریالی این سبد غذایی برای خانواده ۵ نفره، ۱۳۰ هزار تومان و برای خانواده های ۶ نفر و بالاتر، ۱۴۵ هزار تومان است.

سبد کالا

سبد کالا کی توزیع میشود؟

وی گفت:افراد واجدالشرایط می توانند از فروشگاه های طرف قرارداد وزارت رفاه این بسته های غذایی را خریداری کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت:۹۱ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و مابقی مددجویان بهزیستی هستند.

این بسته های غذایی در فروشگاه های زنجیره ای رفاه، اتکا، کوروش و شهروند توزیع می شود.

آیا شما سبد کالا می گیرید؟

شماره پیامک مشمول بسته حمایتی دولت در سال ۹۷

تسنیم:محمد شریعتمداری در هفته گذشته درباره جزئیات این بسته حمایتی گفت:برای کمک به وضعیت بهبود معیشت و دستمزد خانوارها در سه مرحله و متناسب با وضعیت خانوار بسته های حمایتی بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان در دولت تعیین شده که به گروه های هدف پرداخت خواهد شد.face mask

face mask

محمد شریعتمداری افزود:بسته های حمایتی ویژه ابتدا به عزیزان تحت پوشش کمیته امداد، سازمان بهزیستی و یا افرادی که در نوبت پیوستن به این سازمانها هستند تعلق خواهد گرفت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه یک سبد کالایی متنوع با اختیار خرید کالاهای مختلف در اخیار این افراد قرار خواهیم داد گفت:برای کارکنان دولت نیز یک سیاست جبرانی اتخاذ شده که به طور متوسط مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به کسانی که حقوقشان زیر ۳ میلیون تومان است اعم از شاغلین و بازنشستگان تعلق میگیرد.

محمد شریعتمداری افزود:قرار است مبلغی نیز به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شود تا این سازمان بسته های حمایتی را به دریافت کنندگان در آمد زیر ۳ میلیون از قشر کارگر و یا مستمری بگیران این سازمان تخصیص دهد.

وی ادامه داد:بسته حمایتی دیگری نیز برای افرادی مانند کارگران ساختمانی، رانندگان، زنبورداران، صیادان و … که در این دو گروه نبودند پیش بینی شده است که با همان شرط در آمد زیر ۳ میلیون تومان در اختیار آنها قرار میگیرد.

وزیر تعاون افزود:بسته حمایتی دیگری نیز برای دیگر بیمه شدگان و افرادی که در این گروه ها نبودند، پیش بینی شده که با همان شرط درآمد زیر ۳ میلیون تومان در اختیار آنها قرار می گیرد.

سرپرستان خانوار برای اطلاع از اینکه مشمول دریافت این بسته حمایتی هستند یا نه می توانند کد ملی خود را به شماره پیامک ۵۰۰۴۹۹ ارسال کنند و پس از چند ساعت پاسخ آن را دریافت کنند.

واریز ۲۰۰هزار تومان به حساب حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت در قالب بسته حمایتی دولت

اجرای بسته حمایتی دولت در دو مرحله (مشمولان کمیته امداد و بهزیستی و مددجویان) و سیاست جبرانی کارکنان دولت (واریز   ۲۰۰هزار تومان به حساب حقوق) از روز دوشنبه ۲۱ آبان ماه به صورت مرحله ای آغاز شده است.

 

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

۳.۸/۵ - (۶۳ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا