اخبار فرهنگی

عکس‌های منتشرنشده یک بازیگر حراج می‌شود

حراج عکسهای مریلین مونرو,عکس های منتشرنشده مریلین مونرو

عکس‌های منتشرنشده یک بازیگر حراج می‌شود

بیش از ۳۷۰۰ عکس منتشرنشده از مریلین مونرو بازیگر معروف هالیوود به حراج گذاشته می‌شود.

به گزارش  خبرآنلاین، این عکس‌ها اثر میلتن اچ. گرین عکاس معروف دهه‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ است و قرار است روز ۲۷ ژوئیه توسط «پروفایلز این هیستوری» فروخته شود.

گرین که عکاس مد و عکاس افراد معروف بود، عکس‌هایی فراموش‌نشدنی گرفت که روی جلد بیش از ۱۰۰ مجله مانند «لایف»، «لوک»، «گلمور»، «تاون اند کانتری» و «وُگ» کار شد.

اولین عکس‌های او از مریلین مونرو سال ۱۹۵۳ در مجله «لوک» منتشر شد. آن‌ها نه تنها دوستان خوبی برای هم شدند، بلکه یک شرکت تولید فیلم هم راه‌اندازی کردند که دو فیلم «ایستگاه اتوبوس» (۱۹۵۷) و «Prince and the Showgirl» تولید ۱۹۵۷ در آن ساخته شد.

گرین طی چهار سال در ۵۲ جلسه از مونرو عکس گرفت.

حراجی همچنین شامل ۷۵ نگاتیو اصلی و اسلاید از چهره‌هایی چون استیو مکویین، کیم نواک، سوزان ساراندون، باربارا استرایسند، الیزابت تیلور، جین فاندا، آدری هپبرن و کری گرانت است.

مونرو در فیلم‌هایی چون «چگونه می‌توان با یک میلیونر ازدواج کرد»، «نیاگارا»، «آقایان موطلایی‌ها را ترجیح می‌دهند»، «رودخانه بدون بازگشت»، «خارش هفت ساله» و «بعضی‌ها داغش را دوست دارند» بازی کرد. او پنجم اوت ۱۹۶۲ در ۳۶ سالگی درگذشت.

سال گذشته برگزارکنندگان جشنواره فیلم کن به مناسبت پنجاهمین سال درگذشت مونرو، او را چهره پوستر جشنواره قرار دادند. سال ۲۰۱۲ همچنین مونرو موضوع فیلم «هفته من با مریلین» با بازی میشل ویلیامز بود. درام موزیکال «Smash» تولید شبکه ان‌بی‌سی نیز به او ادای احترام کرد./خبرآنلاین

 

 

 

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

در وب سایت ایران بانو بیوگرافی و مصاحبه و حواشی بازیگران مطرح و توانمند ایرانی را بخوانید بازیگرانی همچون سجاد افشاریان و ندا جبرائیلی و هلیا امامی و حسام منظور و کاظم سیاحی و همچنین آدرس پیج اینستاگرام هنرمندان را بدانید

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا