اخبار فرهنگی

حکم جلب مجری برنامه های مذهبی تلویزیون تکذیب شد

حکم جلب مجری برنامه های مذهبی تلویزیون تکذیب شد:

“به زودی در برنامه جدیدی در سیما، حاضر می‌شود تا پایانی باشد بر تمام شایعات و اخبار کذب پیرامون او”

خبرسازی تازه علیه مجری مشهور سیما که پرونده شکایت از او به مراحل پایانی رسیده، صدور حکم جلب است که متاسفانه سایت ذوق زده منتشرکننده این خبر، بدون در نظر گرفتن مبانی حقوقی، تنها و به صرف یک ادعا که منبع آن هم مشخص نیست، آن را منتشر کرده‌اند حال آنکه صدور حکم جلب مستلزم اجرا و انجام مقرراتی است که طی زمان مقرر و قانونی، دفعات قانونی ابلاغ و رویت، اعلام وضعیت به وثیقه گذار، رویت و دستور رسمی قاضی رسیدگی کننده را می‌طلبد تا دادگاه به نتیجه برسد که محکوم از اجرای حکم، قصد فرار دارد.

به گزارش کافه سینما به نقل از صراط، این در حالی است که نه تنها این مراحل طی نشده بلکه اساسا حکم جلبی علیه مجری صادر نشده است و همین امر، انتشار بدون سند خبری کذب را نشان می‌دهد که دادستان به عنوان مدعی العموم می‌تواند از رسانه‌های منتشرکننده شکایت کند.

چرا که انتشار این اخبار از مصادیق بارز اشاعه کذب است.

یک منبع آگاه در رسانه ملی با تایید خبر ما و به کار گیری مجری مشهور در برنامه‌های آتی سیما، به خبرنگار شفاف گفت: این اقدامات تخریبی از آنجایی صورت می‌گیرد که گویا برخی افراد سعی دارند جلوتر از دستگاه شریف قضا، حرکت کنند و با نیت‌های غیر انسانی و غیر اسلامی به نوعی اراده خود را بر جریان تصمیم‌گیری قوقه قضائیه تحمیل کنند.

وی افزود: به کارگیری و یا عدم همکاری این سازمان با مجری یا هر یک از کارکنان رسانه ملی، مستلزم تصمی‌مسازی مسئولان حقوقی و حراستی و تصمیم مدیران ارشد است که این خبرسازی‌های کذب، تاثیری براین تصمیم‌گیری‌ها ندارد.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: بر فرض انجام تخلفی از سوی هر یک از کارکنان این رسانه، انتشار خبر جعلی آن بدین شکل، نه تنها صادقانه و برای تنویرافکار عمومی نیست بلکه خود از مصادیق اشاعه فساد است.

وی در عین حال تاکید کرد که هر فردی که خود را صاحب حقی می‌داند باید در محکمه و دستگاه قضا، آن را پیگیری کند و نه اینترنت و فضای مجازی.

گزارش خبرنگار ما حاکی است که مجری مشهور علی رغم خبرسازی‌های چند ماه گذشته فضای مجازی به زودی در برنامه جدیدی در سیما، حاضر می‌شود تا پایانی باشد بر تمام شایعات و اخبار کذب پیرامون او.

فرزادجمشیدی,تکذیب حکم جلب مجری مشهور تلویزیون

 

کافه سینما

 

 

 

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

در وب سایت ایران بانو بیوگرافی و مصاحبه و حواشی بازیگران مطرح و توانمند ایرانی را بخوانید بازیگرانی همچون مهناز افشار و آقای پیام دهکردی و خانم سپیده خداوردی و نرگس محمدی و همسرش علی اوجی و کامران تفتی

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا