آموزش قلاب بافی و بافتنی

لیف ماهی قلاب بافی

« لیف طرح ماهی با دو میل »

 

با یه رنگ دلخواه از کاموای نرم و با ضخامت متوسط ، ۳۰ دانه روی دو میل سر بندازین با کشباف دو تا زیر و دو تا رو تا حد ۵ سانتی متر ببافین @ . بعد با رنک کرمی روشن یا نباتی دو رج رکن بافی  ( یا همون پنسی = همه از رو یا همه از زیر) ببافین . بعد ادامۀ کاموای اول که باهاش کشبافتونو بافته بودین و قیچی نکرده بودین بالا بیارین و باز دو رج با این رنگ هم رکن ببافین همینطور هر دو رج رنگ عوض کنین و ببافین تا قد کلاه یا لیف به اندازۀ دلخواه  منهای ۵ سانت برسه بعد ۵ سانت آخر رو با کشباف یکی زیر و یکی رو ببافین . در آخرین رجها می تونین تمام دانه های روی میل رو دو تا یکی کنین پس رج آخر شما  ۱۵ دانه روی میل خواهید داشت . بدون کورکردن دانه ها رو از نخ نباتی رنگ چندلای نیم متری که قبلاً با یه سوزن بلند آماده کردین ردّ کنین . دو سر نخ  رو با هم بکشید تا خوب دانه ها به هم نزدیک وفشرده بشن و دهن ماهی  یا بالا سرکلاه شما به هم بیاد . چشم ماهی هم همون دایرۀجادویی معروف با میل قلاب بافیه ،که با رنگ اصلیتون می بافین و برای دوختنش به لیف یا کلاه از یه سوزن با  نخ ضخیم مشکی استفاده می کنین .

حالا اگه بخواهین لیف باشه یه کش قیطونی از بالای کشباف  دوتایی زیر و رو ردّ می کنین و گره می زنین تا قسمت دم به هم بیاد  و خودشو کاملاً شبیه یه ” دلقک ماهی “و راه راه نشون بده .
وب سایت قلاب بافی و بافتنی را با توضیحات کامل و مرحله به مرحله برای همه نوع بافت مثل انواع کلاه دخترانه و لیف و شنل و انواع بافت ها و بافت انواع یقه ها و دستگیره ها همچنین پیراهن دخترانه بافتنی خوشگل دخترانه و زنانه را به صورت رایگان دارد و حتی به شما کمک می کنیم که برا اساس جدول اندازه گیری بافتنی درست و مناسبی را داشته باشید تا بتوانید یک بافت عالی ارائه دهید آموزش های ما همراه با فیلم آموزشی رایگان هستند با ما همراه باشید و از وقت خودتان نهایت استفاده را بکنید

نوشته های مشابه
۳/۵ - (۷ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا