اخبار فرهنگی

رازهای جذابیت جذاب ترین مرد جهان

جرج تیموتی کلونی (به انگلیسی George Timothy Cloony زاده ۶ مه ۱۹۶۱ در ایالت کنتاکی) بازیگر، فیلم نامه نویس، تهیه کننده کارگردان آمریکایی برنده جایزه اسکار و گلدن گلوب است.

جرج کلونی یک ایرلندی- آمریکایی و متولد لکزینگتون در ایالت کنتاکی در ایالات متحده است. پدربزرگ وی، نیکلاس کلونی به همراه خانواده اش از ایرلند به ایالات متحده مهاجرت کرده است. مادر وی نینا بروس، مدل و ملکه زیبایی سابق آمریکایی و پدرش نیک کلونی، یک روزنامه نگار و مجری تلویزیون و سیاستمدار آمریکایی است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,جذاب ترین مرد جهان

 
زیبایی در جورج کلونی: اگر تعریف زیبایی صورت را در بالا مرور کنید به نتایج زیر خواهید رسید:

صورت: او دارای صورتی متقارن در طول و عرض است که در تقاطع این خط یک بینی متعادل، مردانه و طبیعی در مرکز صورتش واقع شده که بسیاری آن را نقطه ثقل زیبایی می دانند.

خط پروفایل: (وقتی انگشت اشاره را به نشان «هیس» به لب چانه و بینی می چسبانید خطی حاصل می شود که باید هر سه عضو چسبیده به انگشت در یک خط قرار گیرند. اگر عضوی عقب تر یا جلوتر از دیگری باشد و در یک راستا و موازی با عضو دیگر به انگشت نچسبدخط پروفایل اشکال دارد و از نمره زیبایی کم می کند) در کلونی دوسوم اعضا یعنی بینی و فکر در یک خط قرار دارند. اما لب بالا که کمی لاغر، کم حجم و افتاده است از ارزش زیبایی تام در صورت او تا حدی می کاهد. البته این چیزی از ارزش های او کم نمی کند!

Midine: وقتی صورت او را از طول به دو قسمت مساوی تقسیم کنید خط تقارن حد وسط سانترال های منطبق بر خط وسط صورت از نمای تمام رخ را تشکیل می دهد. به زبان ساده اگر صورتش را به دو قسمت مساوی تقسمی کنید آن خط از وسط دو ندان پیشین او رد می شود.

Mento Cervical Angle: زاویه چانه و گردن او از نیم رخ ۹۰ درجه بوده و این یعنی در آستانه نیم قرن دوم زندگی اش غبغب و چربی و افتادگی زیر گردن ندارد که این نشان دهنده برنامه غذایی سالم و ورزش مداوم و منطقی اوست.

Dark Space: او هنگام لبخند تونل های دهانی باز ندارد و به زبان ساده هنگام لبخند دندان آسیاب وی دیده نمی شود که این حسن بارزی در زیبایی صورت اوست. (خنده، فاکتور مهمی در زیبایی است که دلالت بر چهار چیز دارد: خوشحالی، پذیرش، اعتماد به نفس و رضایت. خنده محرک هورمون های شادی مثل سروتونین و برای یک انسان بالغ از ۴۵ متری قابل تشخیص است. یک کودک در دوماهگی به طور میانگین ۴۰۰بار در روز می خندد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,جذاب ترین مرد جهان

 
بازرترین خنده ها عبارتند از:
Emotional: احساسی و غیرارادی (مانند لبخندی که ما به یک جوک می زنیم) که تام کروز و جورج کلونی در آن سرآمد هستند.

Social: خنده اجتماعی که ارادی، پایدار و قابل تکرار است و ارزش نوع اول را ندارد، مانند لبخندی که ما به یک عکاس می زنیم.

Forced: لبخند اجباری (تقلیدی از لبخند اجباری)، از لحاظ فیزیک و فرم لبخندها این گونه تعریف می شوند، پهن (مشتاقانه)، بسته (تقلبی و تظاهرآمیز)، کوچک (ماشینی و فاقد علاقه)

دندان ها: با فرمی منظم اما طبیعی واقع شده، نه همانند یک سوپراستار، فانتزی و مصنوعی. همین امر از او یک ستاره دور اما نزدیک ساخته، نه یک ترمیناتور خیالی و ابرانسان دور از دسترس.

 

از این رو عوام خود را در او می بینند و به او حس نزدیکی دارند بی آن که در سترس باشد. به زبان دیگر، او هم هست و هم نیست، یک سهل ممتنع! یک جاذبه پایدار.

چشم ها: اندازه چشم ها اگرچه چندان بزرگ نیست اما کاملا با سایر اعضای صورت حس همجواری دارد و افتادگی ویژه چشم ها به همراه مردمک چشم که غالبا بزرگ دیده می شود احساس نگاهی عاشقانه را تداعی می کند که منجر به بالارفتن دوپامین و سروتونین در بدن شخص مقابل می شود.

 

چیزی که ۵۰۰ سال قبل زنان ایتالیایی را برای گشادکردن مردمک چشم و انتقال احساس عاشقانه و نگاهی زیبا به سمت مصرف افراطی گیاه بلادونا سوق داد.

اندام (حجم و ارتفاع): او با ۱۸۰ سانتیمتر قد و ۸۶ کیلوگرم وزن در ایالات متحده فردی بلندقد محسوب نمی شود اما قد و وزن او در ترادف تقریبی است.

 

اگرچه ممکن است اندکی عضلانی تر شدن او را جوان تر جلوه دهد اما فراموش نکنید که او یک Hot Dat امریکایی یعنی نماد یک پدر امریکایی است و قصد دارد خانواده و مرد آرمانی امریکایی را به تصویر بکشد، نه رمبو و یا آرنولد که بخواهد قدرت سیاسی و روحیه جنگندگی امریکایی را روایت کند.

اخبار فرهنگی – مجله دیدبان،برترینها

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا