اخبار فرهنگی

ملکه رنجبر :در حال حاضر دو پرستار از من مراقبت می‌کنند

ملکه رنجبر بازیگر پیشکسوت عرصه تئاتر و تلویزیون و سینما  گفت: در حال حاضر به دلیل قند بالا در خانه خود دو پرستار از من مراقبت می‌کنند و تحت نظر دکتر هستم و شش ماه پیش بود که به ccu منتقل شدم.

ملکه رنجبر:در حال حاضر دو پرستار از من مراقبت می‌کنند

وی اظهار داشت: من جزو اولین کسانی بودم که به تلویزیون آمدم و برای اولین بار با اجرای برنامه‌های زنده جلوی دوربین رفتم.

وی بیان کرد: سید عباسی عظیمی مدیر انجمن بازیگران پیشکسوت همیشه نسبت به من لطف دارند چرا که گاهی اوقات با فرستادن یک ماشین درب منزل من دوست دارند که من از محیط خانه دور شوم.

وی عنوان کرد: گله‌های مکرر من باعث شد چند روز پیش از طرف خانه سینما به دیدن آمدند.

بازیگر مجموعه طنز «زیر آسمان شهر» و «آشپزباشی» یادآور شد: با توجه به اینکه من کارمند شهرداری هستم نیز از طرف محمد باقر قالیباف شهردار محترم لوح سپاس به من اهدا شد که از همین جا از شهردار تشکر می‌کنم.

رنجبر تصریح کرد: در این چند سال سعی کردم تمامی مدارک خودم و پدرم (عباداله رنجبر) کارگردان که به ۱۲۰ سال پیش برمی‌گردد را به خانه سینما ببرم.

همچنین پدرم از بنیانگذاران تئاتر در ایران بودند که تمامی خانواده ما چه مادر و خواهرانم را نیز به روی صحنه برد و من تنها بازمانده خانواده خود هستم.

وی در پایان ضمن تشکر از خبرنگاران افزود: شما خبرنگاران هستید که اگر احساس خوبتون نبود خبرنگار نمی‌شدید و همین حس انسان دوستی شما ایجاب می‌کند به یاد ما باشید.
گفتنی است، ملکه رنجبر متولد ۱۳۱۷ در رشت بوده و در سال ۱۳۲۷ برای ادامه بازیگری در تئاتر سعدی به تهران عزیمت کرد.

«نیش زنبور»، «پسرآدم دخترحوا»، «سوغات فرنگ»، «نان، عشق، موتور ۱۰۰۰» و «مرد بارانی» از فعالیت‌های سینمایی و مجموعه‌هایی چون «سایه روشن»، «آشپزباشی»، «زیر آسمان این شهر ۱و ۲ و ۳ »، «بازگشت پرستوها»، «تهران ۱۱» «داستان یک شهر» و «ورثه آقای نیکبخت» از فعالیتهای تلویزیونی و «برای شرف»، «بی گناه»، «همسایه مزاحم» و «خروس بی محل» از جمله کارهای این هنرمند در زمینه تئاتر است.
اخبارفرهنگی – باشگاه خبرنگاران

 

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا