اخبار فرهنگی

حمید عسکری: آلبوم جدیدم غافلگیر کننده است

پنجمین آلبوم «حمید عسکری» در یک قدمی انتشار قرار دارد. این اثر که با همت شرکت «سل فا» به مدیریت «مجید طوسی» تولید شده تا نیمه اردیبهشت ماه و از سوی شرکت «هنر اول» به مدیریت «مجید محسنی» در بازار توزیع خواهد شد.

پنجمین آلبوم «حمید عسکری» در یک قدمی انتشار قرار دارد. این اثر که با همت شرکت «سل فا» به مدیریت «مجید طوسی» تولید شده تا نیمه اردیبهشت ماه و از سوی شرکت «هنر اول» به مدیریت «مجید محسنی» در بازار توزیع خواهد شد. از سوی دیگر او روز اول خردادماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه خواهد رفت. کنسرتی که اولین اجرای زنده مجموعه جدیدش به حساب می آید و پس از حدود یک سال و نیم با قطعات آلبوم «خوشبختی» خداحافظی می کند.

اخبار , اخبار فرهنگی,آلبوم جدید حمید عسکری,آشنایی با آلبوم جدید حمید عسکری

نوشته های مشابه

چندی پیش انتشار عکس شما به همراه «پوریا حیدری» و «شهاب اکبری» و اعلام این موضوع که کارهای آلبوم جدید به پایان رسیده خبرساز شد. کمی بیشتر در مورد آن عکس توضیح می دهید؟

من و شهاب و پوریا نسبت به سایر عوامل آلبوم با همدیگر صمیمی تر هستیم و مدتها است که با همدیگر دوست هستیم. انتشار این عکس ها با هدف اطلاع رسانی به مخاطبان بود و اینکه می خواستیم بگوییم کارهای آلبوم به پایان رسیده است.

یعنی کنسرت اول خرداد با اجرای آلبوم جدید است؟

مهمترین نکته کنسرت اول خرداد این است که به احتمال ۹۹ ممیز ۹ دهم درصد آلبوم جدید تا اواسط اردیبهشت منتشر می شود. به همین دلیل اولین رونمایی از آلبوم جدید در این کنسرت خواهد بود.

تاریخ انتشار قطعی نشده است؟

برنامه ریزی شرکت «هنر اول» برای روز پانزده اردیبهشت است. مجوز اشعار اخذ شده و به امید خدا تا روز سه شنبه مجوز موسیقی ها را هم دریافت می کنیم. زمانی که مجوز موسیقی صادر می شود یعنی اصل قضیه تمام شده است. در این مدت هم مراحل پایانی کارها انجام می دهیم. تنظیم ها مدتها است که به اتمام رسیده و تا زمان انتشار ریزه کاری هایی که باقی مانده را به اتمام می رسانیم.

با این حساب همه چیز تمام شده پس قضیه آن یک دهم درصد چیست؟!

در کار ما همیشه اتفاقات ناگهانی رخ می دهد که باعث می شود ارائه یک اثر با تاخیر همراه شود. آن یک دهم درصد را هم به همین دلیل در نظر گرفته ام در حالی که از نظر ما و شرکت پخش، تمامی برنامه ریزی ها برای پانزده اردیبهشت است.
 
اگر به هر دلیلی آلبوم در تاریخ مقرر منتشر نشد باز هم در کنسرت اول خرداد، قطعات آلبوم جدید را اجرا می کنید؟

در هر صورت، چه آلبوم جدید منتشر شود و چه نشود، ما قطعات این مجموعه را در کنسرت اجرا می کنیم.

کنداکتور این برنامه چگونه خواهد بود؟

بخش عمده آثار به آلبوم جدید اختصاص دارد و چند اثر پرطرفدار و خاطره انگیز را هم اجرا می کنیم.

برگردیم به آلبوم جدید و اینکه اسم اثر قطعی شده است؟

خیر. آلبوم از آن اسم هایی دارد که در لحظه آخر و ناگهان اعلام می کنیم!

یعنی تا قبل از پخش هم اسم را اعلام نمی کنید؟

بعید می دانم و هنوز مشغول بررسی هستیم.

اواخر سال گذشته طی گفتگویی که داشتیم همکاران خود در تیم تولید را معرفی کردید. تغییری در این بخش به وجود آمده است؟

«پوریا حیدری»، «شهاب اکبری»، «مسعود جهانی» و «کوشان حداد» تنظیم کننده ها هستند. «کاظم موسوی»، «علی عباسی»، «امین بامشاد» و «علی ایلیا» هم ترانه سراها هستند.

 

اخبار , اخبار فرهنگی,آلبوم جدید حمید عسکری,آشنایی با آلبوم جدید حمید عسکری

آلبوم با چند قطعه بسته می شود؟

تا این لحظه برنامه ریزی ما برای ۱۲ قطعه است. قطعا به این تعداد اضافه نخواهد شد اما احتمال دارد که ۲ اثر حذف شود. به این ترتیب حداکثر ۱۲ و حداقل ۱۰ قطعه خواهیم داشت.

در گفت‌وگوی قبلی که داشتیم به این نکته اشاره کردید که یک بار سی دی آلبوم «کما ۱» را از پنجره ماشین به بیرون پرت کردید! برای آلبوم جدید که چنین اتفاقی رخ نداده است؟!

خیر (می خندد). می توانم بگویم که فضای این آلبوم برای شما زیاد قابل پیش بینی نیست. پس از آلبوم «خوشبختی» شاید از من توقع فضای دیگری را داشته باشید ولی می توانم بگویم که شنوندگان این آلبوم غافلگیر خواهند شد. به نظر من این آلبوم از خوشبختی کامل تر است و انتخاب قطعات و همه مسائل دست به دست هم داد تا اثر کامل تری داشته باشیم.
 
برای اجرا در شهرستانها برنامه ای قطعی شده است؟

برای شهرهایی نظیر تبریز، اردبیل، ارومیه، شیراز، آبادان، زاهدان و اراک و چند شهر دیگر قرارداد بسته ایم و مراحل مجوز آنها در حال سپری شدن است. هر زمان که مجوزها صادر شود در این شهرها نسبت به برگزاری کنسرت اقدام می کنیم. یقینا یک کنسرت ویژه در مرداد و شهر تهران خواهیم داشت. آن زمان دیگر آلبوم هم جا افتاده و در واقع کنسرت اصلی این آلبوم در ماه مرداد خواهد بود.
 
دوست دارم به عنوان کلام آخر با طرفدارانتان صحبتی داشته باشید.

از همراهی همه این عزیزان و انرژی مثبتی که به ما می دهند تشکر می کنم. انگیزه اصلی کار کردن ما هستند و هر خواننده ای برای مخاطبانش کار می کند. اگر مخاطب نباشد اصلا کار هم توجیهی ندارد. نکته دیگر اینکه من خودم آلبوم را دوست دارم و فکر می کنم فضای آن به سلیقه مخاطبانم نزدیک است. این امید را در دل خودم دارم که شاید با این آلبوم یک اتفاق ویژه برای همه ما رخ دهد.

 

اخبار فرهنگی – موسیقی ما

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا