عجیب و دیدنی و خواندنی

زیباترین باغ‌های دنیا

اگربه زیبایی باغ‌ها، گل‌ها و رنگ‌های شاد علاقه‌مند هستید، در حقیقت عاشق طبیعت هستید. زیباترین باغ‌ها در دنیا، چشم‌اندازی دارند که به هیچ‌وجه با هیچ چیز دیگر قابل مقایسه نیستند. مد‌آنلاین ۵ باغ زیبا به شما معرفی می‌کند.

اخبار,اخبار گوناگون,اخبار زیباترین باغ های دنیا

 

اخبار,اخبار گوناگون,اخبار زیباترین باغ های دنیا

باغ‌های Butchart در کلمبیا
این باغ زیبا با مساحت ۵۰ هکتار در نوع خودش یک مدینه فاضله است. در این باغ انواع درختان مجسمه‌ای، گل‌های زیبا و رنگارنگ و شکوفه‌های خوشبو کاشته‌اند. در باغ‌های بوتچارت، آبشارهای بزرگی وجود دارد که هر آنچه اطراف آنهاست را زیباتر کرده‌اند. یکی از زیباترین و قدیمی‌ترین باغ‌های دنیا که شاهد پذیرایی از گردشگران فراوان است، همین باغ است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

باغ‌های keukenhof در هلند
در این باغ که قدمتی ۶۰ ساله دارد انواع گل‌های داوودی، شیپوری و سنبل‌های زیبا قرار دارد و بیش از صد اثر هنری،۷  شاهکار گل‌کاری و ۱۳ مرحله تبدیل شکوفه به گل  که در اواخر ماه‌های می و آپریل( اردیبهشت و خرداد و تیر) انجام می‌گیرد نیز وجود دارد. این باغ زیبا در ماه‌های آپریل و مارس( فروردین و اردیبهشت) باز است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

باغ‌های Versailles در فرانسه
بی‌شک یکی از زیباترین باغ‌های دنیا همین باغ اسرارآمیز در فرانسه است که توسط آندره لنورت برای پادشاه لوئیس هفتم ساخته شده و در منطقه غربی ورسیس واقع است. بیش از صدها مرد برای کاشت گیاه، درخت و انواع بوته‌های زیبا در این باغ کار می‌کنند. غنچه‌های مختلف گل، چمن‌های براق، مجسمه‌های اروپایی و چشمه‌های عظیم از جمله زیبایی‌های باغ است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

باغ‌های کیهانی در اسکاتلند
با دیدن این باغ یاد آلیس در سرزمین عجایب می‌افتید. همه چیز آن جادویی است. اگرچه این باغ شامل انواع گل‌های زیباست ولی زیبایی خیره‌کننده این گل‌ها در مقایسه با نمای کیهانی باغ که بر پایه علم ریاضی ساخته شده، در درجه دوم قرار دارد. گلدان‌های فولادی و حفره‌های سیاه نوعی از واقعیت طبیعی در ذهن ایجاد می‌کنند. این باغ از جمله استثنایی‌ترین باغ‌های دنیاست.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

باغ jardim botanica
این باغ زیبا که در سال ۱۹۹۱ ساخته شده، در مرکز پارانا قرار دارد. در این مکان انواع گیاهان استوایی، آبشارهایی به سبک فرانسه، رودخانه و دریاچه و خانه‌های سبز برای کاشت انواع گیاهان استوایی وجود دارد و مورد توجه بیشتر گردشگران است. موزه گیاهان استوایی آن نیز درهمه دنیا شهرت دارد.

 

اخبارگوناگون – مدآنلاین

 

 

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا