اخبار فرهنگی

افسانه پاکرو: تا کنون سفره هفت سین نچیده‌ام

اخبار,اخبار فرهنگی ,بیوگرافی افسانه پاکرو

افسانه پاکرو، بازیگر سینما و تلویزیون می‌گوید: خیلی کم پیش آمده لحظه سال تحویل سر سفر هفت سین و کنار خانوداه باشم. برخی اوقات سر کار بودم یا مهمان برنامه سال تحویل شبکه ای شده ام.

بازیگر آرام توانا و بی حاشیه ای است و از زمان ورودش به حرفه بازیگری از نخستین فیلمش «رویای خیس» گرفته تا سریال های « در مسیر زاینده رود» و « تکیه بر باد» به همه ثابت کرد که توانایی ارائه نقش های متفاوت را دارد. در مجموعه گفت و گوهای نوروزی، خبرنگار جام جم سیما این بار به سراغ افسانه پاکرو رفت. او از برنامه های آینده‌اش به ما گفت.

*ایام نوروز چه کار می کنید؟
**برنامه خاصی ندارم وتهران در کنار خانواده هستم.

*کار آماده پخش برای سال آینده دارید؟
**۶ فیلم سینمایی آماده اکران دارم. در چند فیلم بازی کرده ام که همه نقش ‌های متفاوت و خوبی بودند. در فیلم محسن توکلی بازی داشتم. با علیرضا امینی «دلتا ایکس»، داوود موثقی «کادو» ، با محمد رضا رحمانی «زیبا تر از رویا» ، اسد زاده «بی خوابی اسب ها» و نیما طباطبایی هم «یادگاری» را کار کردم که در سال آینده اکران خواهند شد.

*در سال گذشته چه فیلم‌های خوبی دیدید؟
** زیاد اهل سینما رفتن نیستم؛ اما در اکران خصوصی فیلم ها شرکت کردم و متاسفانه سطح کیفی آن ها خیلی پایین بودند. شاهد بودید که در جشنواره فیلم فجر هم، اثر شاخصی نداشتیم.

*اهل فضای مجازی هستید؟
**بله. صفحه ای در اینستاگرام دارم.

*هنرمند انتقادپذیری هستید؟
**می پذیرم اما خوشبختانه بیشتر نظرهایی که برایم در فضای مجازی می گذارند، مثبت است. کم تر حرفی یا پیامی می دهند که ناراحتم کند. صفحه ای که در اینستاگرام دارم مستقیم مال خودم است و زیر نظر من اداره می شود. گاهی اوقات از همکارانم شنیده ام که در صفحات مجازی‌شان خیلی چیزها ممکن است بنویسند. خوشحالم که نظرها درباره اینستاگرام من مثبت است. معتقدم ما هر کاری انجام می دهیم برای مردم است. من هم خیلی سختی کشیدم و سر هر کاری نرفتم و مردم زحمات من را می بینند. بعضی خبرنگارها تماس می گیرند و می گویند که چرا کم کار می کنم؟ من کم کارنیستم اما بازیگر پر سر و صدایی نیستم و بیشتر از حاشیه فرار می کنم این رفتار من خود خواسته نیست و از ابتدای ورودم به حرفه بازیگری این گونه بودم.

*خاطره ای نوروز برای ما بگویید.
**عید هر لحظه اش برایم خاطره است و فضای عید را ناخودآگاه دوست دارم. تا کنون سفره هفت سین نچیده ام؛ خیلی کم پیش آمده لحظه سال تحویل سر سفر هفت سین و کنار خانوداه باشم. یعنی برخی اوقات سر کار بودم یا مهمان برنامه سال تحویل شبکه ای شده ام. دوست دارم سال تحویل کنار خانوده ام باشم.

*بهترین عیدی که در سال نو گرفتید چه بود؟
**مربوط به دوران کودکی می شود. از گرفتن پول به دلیل نو و زیبا بودنش همیشه خوشحال می‌شدم. پول های عیدی که بزرگ تر ها به ما می دادند همه نو بودند و گرفتن آن لذت دیگری داشت.

*سخن پایانی تان با مردم؟
**سال نو را به همه تبریک می گویم. امیداورم۹۴ سال خوبی برای همه باشد. برای همه آرزوی سلامتی و شادی دارم. 

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,بیوگرافی افسانه پاکرو

اخبار فرهنگی – جام جم

 

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا