اخبار فرهنگی

دندون طلای حامد بهداد !!

اخبار,اخبار فرهنگی ,سریال دندون طلا

پروانه ساخت مینی سریال «دندون طلا» به نویسندگی و کارگردانی داوود میرباقری روز گذشته صادر شد و به زودی این مجموعه برای عرضه در شبکه نمایش خانگی کلید می خورد.

مینی سریال «دندون طلا» مدتی است در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر قرار دارد و به زودی کلید می خورد. تا کنون حضور حامد بهداد، حمیدرضا آذرنگ و ستاره اسکندری در این مجموعه قطعی شده است و به زودی سایر بازیگران نیز معرفی می شوند.

از عوامل قطعی تولید «دندون طلا» می توان به مدیر تصویربرداری:سهیل نوروزی، طراح صحنه و لباس:مجید علی اسلام، طراح گریم:کامران خلج، صدابردار:رشید دانشمند، دستیار کارگردان:حامد میرباقری، برنامه ریز:فرزاد رحمانی، مشاور رسانه ای:بیتا موسوی، مدیر تولید:مهدی بدرلو، مجری طرح:مجید مطلبی و تهیه کننده:مهران برومند اشاره کرد.

در خلاصه داستان «دندون طلا» آمده است:نیر دختری مهاجر با پدری علیل ساکن حلبی آبادهای حاشیه شهر تهران و مشغول دوره گردی و دست فروشی است. او با پاسبانی به جرم سعد معبر کردن درگیر شده و پا به فرار می گذارد و به قهوه خانه ای پناه که پاتوق عده ای از لات و لوت های شهر است، صاحب قهوه خانه شخصی است بنام قنبر دیزلی (ملقب به «دندون طلا» ) به نیر پناه می دهد. قنبر از شجاعت و پاکدامنی و زحمت کشی نیر خوشش می آید و نیر نیز از جوانمردی و حق طلبی او. این آشنایی منجر به عشقی آتشین شده که فرجامش بارداری نیر است. قهوه چی بعد از آنی که عشقش فروکش کرده است پشیمان شده و منکر بچه می شود… نیر وقتی با طینت ناپاک قنبر مواجه می شود تصمیم هولناکی می گیرد. او قصد دارد به کمک بچه ای که در شکم دارد از قهوه چی انتقام بگیرد. اما…

پیش از این نمایش «دندون طلا» به نویسندگی و کارگردانی داوود میرباقری سال ۷۸ به اجرا در آمده و با استقبال زیادی روبرو شده است.

ستاره اسکندری بازیگر مینی سریال «دندون طلا» پیش از این در اجرا این نمایش در سال ۷۸ یکی از بازیگران کار بوده و حامد بهداد و حمیدرضا آذرنگ جز بازیگران جدیدی هستند که قرار است برای اولین بار در «دندون طلا» به ایفای نقش بپردازند.
اخبار فرهنگی – میزان

 

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا