اخبار فرهنگی

واکنش ها به اجرای بد مجری اسکار ۲۰۲۳ شدت گرفت!

اخبار,اخبار فرهنگی ,مراسم اعطای جوایز اسکار

تعداد بینندگان تلویزیونی مراسم اعطای جوایز اسکار که با حواشی بسیاری همراه بود، کمترین میزان طی شش سال گذشته گزارش شد که یک دلیلش اجرای بد مجری اسکار بود.

پوشش تلویزیونی مراسم سه ساعت و نیمه‌ی معرفی برندگان و اعطای جوایز اسکار، به طور میانگین ۳۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تماشاگر را پای تلویزیون نشاند که این به معنای کاهش ۱۶ درصدی این رقم نسبت به سال گذشته است.

در سال ۲۰۱۴، هشتادوششمین مراسم اسکار ۴۳ میلیون و ۷۰۰ هزار مخاطب تلویزیونی داشت. بر اساس گزارشات مرکز آمارگیری «نیلسن»، این آمار طی شش سال گذشته کمترین حد ممکن بوده است.

برخی این تغییر چشمگیر را به گردن شوخی‌های نامناسب «نیل پاتریک‌هریس» مجری این برنامه می‌اندازند و گروهی آن را متأثر از عدم وجود فیلم‌های عامه‌پسند دانستند.

سال ۲۰۱۱ بود که مخاطبان مراسم اعطای جوایز آکادمی علوم و هنرهای اسکار با مجری‌گری مشترک «آن هاتوی» و «جیمز فرانکو» افت شدیدی داشت؛ این در حالی است که سال گذشته «آلن دی‌جنرس» با اجرا قوی‌اش بالاترین رکورد طی یک دهه را برای این رویداد هنری به ثبت رساند.

شوخی‌های پاتریک‌هریس به مذاق خیلی‌ها خوش نیامد و باعث اعتراض افراد و نهادهای مختلف در فضای مجازی شد. اولین جوک او اشاره‌ای داشت به کم بودن تعداد نامزدهای سفیدپوست. وی در شروع مراسم گفت: «این بهترین و سفیدترین مراسم اسکار است.»

مجری اسکار ۲۰۱۶ درست پس از این که یکی از برندگان از فرزندش که خودکشی کرده بود، یاد کرد و جایزه‌اش را به او تقدیم کرد، با لحنی طنزآمیز به لباس فرد برگزیده گفت: «ولی من جَنَم این رو دارم که لباسی پوشیده از فشنگ بپوشم.»

«نیویورک تایمز» هشتادوهفتمین مراسم اسکار را «بی‌مزه» خواند و نوشت: «مراسم شب اسکار همیشه خیلی طول می‌کشد، اما این یکی از همان اول هم در حال تقلا کردن بود.»

به گزارش ایندیپندنت، با وجود این‌که پاتریک‌هریس چهار سال اجرای مراسم اعطای جوایز «امی» و «تونی» را با موفقیت انجام داده، «واشنگتن پست» درباره‌اش نوشت: «بالاخره باید اتفاق می‌افتاد. نیل پاتریک‌هریس، مردی که از پس اجرای هر مراسم برمی‌آمد، بالاخره لغزید.

روی صحنه آمدن عریان اون هم از دیگر حواشی بحث‌برانگیز این مراسم بود. هریس در حالی که تنها لباس زیری به تن داشت، روی سن حاضر شد و تماشاگران را در بهت و حیرت فرو برد. این حرکت موجی از نارضایتی و شگفتی را در فضای مجازی به پا کرد.

اخبار فرهنگی – ایسنا

 

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا