زیبایی

گچ مو و کاربرد آن در آرایش مو

گچ مو,گچ رنگ مو,گچ رنگ مو موقت

نوشته های مشابه

با استفاده از گچ مو در عرض چند ثانیه موهای خود را رنگ آمیزی کنید

 

گچ مو چیست؟

استفاده از گچ مو در صنعت لوازم آرایشی یکی از جدیدترین کاربردهای گچ می باشد که توضیح مختصری راجع به آن داده و شما را با آن آشنا میکنیم.

 

داشتن موی رنگی یکی از مواردیست که هم باعث تنوع در ظاهر خانمها میشود و هم میتواند نوعی آرایش محسوب شود. ولی یکی از مشکلاتی که رنگ کردن مو دارد استفاده از مواد شیمیایی در ترکیبات رنگ مو می باشد که به شدت به موها آسیب میرساند و نمیتوان هر روز موهای خود را به رنگ دلخواه درآورد.

 

شما با استفاده از گچ مو میتوانید در عرض چند ثانیه دسته دسته موهای خود را به صورت کاملا زیبا رنگ آمیزی کنید.
دیگر لازم نیست ساعتهای متمادی موهای خود را آغشته به رنگ موهای شیمیایی کنید تا موهای شما رنگ بگیرد و دیگر لازم نیست برای رنگ کردن و هایلایت کردن مو هزینه های سر سام آور به آرایشگاه ها بپردازید فقط کافیست دسته ای از موی خود را در بین گچ مو قرار داده و به آرامی بر روی مو بکشید و موی خود را هایلایت کنید.

 

گچ رنگ مو موقت,گچ مو,گچ رنگی برای مو

گچ مو اصلا شیمیایی نیست و کاملا طبیعی میباشد.

 
از کاربرد گچ مو این است که میتوان آن را در مهد کودکها و پیش دبستانیها برای اجرای نمایش بچه ها استفاده کرد. نه تنها خانم ها می توانند از گچ مو استفاده کنند بلکه آقایان نیز می توانند در ورزشگاهها و باشگاهها و سالنهای نمایش از آن استفاده کنند.

 

با استفاده از گچ مو دیگر نیازی به استفاده از اسپری رنگ مو و هایلایت و … که ماندگارترند، نیست.

این گچ مو اصلا شیمیایی نیست و کاملا طبیعی میباشد که اصلی ترین ماده اولیه آن را گچ تشکیل می دهد با گچ مو می توانید با ترکیب رنگ ها، رنگ های جالبی ایجاد کنید فقط کافیست دسته ای از موهای خود را در بین گچ مو قرار دهید و به آرامی بر روی مو بکشید و موی خود را هایلایت کنید.

منبع: pardisnegin.com

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

۳.۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا